تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان، تیم ملوان را که به قوی سپید انزلی شهرت دارد، شکست داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 11 January 2021

تابناک فار س به نقل از ایرنا: در این بازی که از هفته نهم این رقابت‌ها عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت.

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد دیدار این ۲ تیم بسیار خوب از آب درآمد و دو تیم برای بُردن به میدان آمده بودند، اگر چه اشتیاق تیم میزبان برای پیروزی نسبت به حریفش بیشتر بود.

در نیمه نخست، تا قبل از اینکه گل فجر به ثمر برسد ۲ تیم بازی متعادلی انجام دادند و توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود ضمن اینکه یکی دو بار فجری‌ها در موفقیت گلزنی قرار گرفتند اما تیم ملوان نتوانست موفقیت چندانی را روی دروازه فجر شهید سپاسی شیراز به وجود آورد.

حرکات تیمی فجر برای گل

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست بدون گل پایان یابد اما تیم ملوان اسیر یک کار گروهی شد که پایه‌گذار آن میلاد احمدی هافبک دونده و طراح فجر بود که در دقیقه ۴۵ با یک پاس به بیرون خوب، مهاجم تیمش را صاحب فرصت کرد اما ضربه این بازیکن با دفع ناقص دروازه‌بان تیم ملوان همراه بود تا توپ برگشتی را فرزان دانا تبدیل به گل اول بازی برای فجر کند.

فجری‌ها با زدن گل آن هم در دقایق پایانی نیمه نخست با خیالی راحت و با به روحیه خوب به رختکن رفتند تا خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

شروع طوفانی تیم فجر در نیمه دوم

اما با شروع نیمه دوم، شاگردان علی کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز که می‌دانستند نباید به یک گل اکتفا کنند، شروع طوفانی داشتند و ۲ فرصت خوب گلزنی هم ایجاد کردند.

دقیقه ۵۰ همه چیز برای گل دوم میزبان فراهم شد اما فرزان دانا قدر توپ ارسالی از سمت چپ را ندانست و با ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد تا میزبان به گل نرسد.

پس از فروکش شدن حملات تیم فجر، تیم ملوان نبض بازی را در دست گرفت و از عقب نشینی میزبان استفاده کرد اما مدافعان تیم فجر به ویژه امیر شبانی اجازه ندادند حریف از راه هوا به گل برسد.

در ادامه بازی نیز یک فرصت خوب هم نصیب تیم ملوان انزلی شد اما دفاع تیم فجر اجازه نداد آنها به گل مساوی برسند.
تیر خلاص

در حالی که تیم ملوان انزلی به بازی بلند رو آورده بود در وقت‌های تلف شده نیمه دوم این تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که با هوشیاری و بر روی یک ضد حمله توسط میلاد احمدی که روز خوبی را پشت سر گذاشته و روی گل اول هم تاثیر گذار بود، با یک ضربه دقیق تیر خلاص را به دروازه تیم ملوان شلیک کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یابد و روند رو به رشد این تیم ادامه یابد.

تیم قشقایی شیراز، استقلال اهواز صدرنشین را در خانه متوقف کرد

اما تیم شهدای قشقایی شیراز در اهواز و در مقابل تیم استقلال این شهر دست به کار بزرگی زد و تیم میزبان را که صدرنشین لیگ بود با نتیجه مساوی صفر بر صفر متوقف کرد.

هم اینک در پایان هفته نهم، تیم مس کرمان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول جای دارد، هوادار تهران و استقلال خوزستان هم با ۱۷ امتیاز به ترتیب دوم سوم هستند، تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۱۶ امتیاز چهارم شد و ملوان انزلی هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با هفت امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های چوکا تالش و نود ارومیه هم به ترتیب با ۶ و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار