رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: وقوع دو تصادف رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد و ۳ نفر را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 17 January 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمد جواد مرادیان  با اشاره به حادث شدن دو تصادف در جاده‌های استان، اظهار داشت: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور نی‌ریز به آباده طشک 3 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدوم حادثه دیده پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان شهدای نی‌ریز اعزام شد.

رئیس اورژانس استان فارس ضمن اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری، اظهار داشت: این حادثه در بامداد امروز بیست و هشتم دی در محور سیرجان-نی‌ریز قطرویه رخ داد.

مرادیان با بیان اینکه عوامل اورژانس به محض دریافت خبر این حادثه سریع به محل اعزام شدند، افزود: عوامل اورژانس فارس به همراه 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و نیرو‌های امدادی به درمان مجروحان این حادثه پرداختند.

 

وی با بیان اینکه این حادثه 10 مصدوم به دنبال داشت، گفت: این اتوبوس از مبدا ایرانشهر به شیراز در حرکت بوده است و تعداد کل مسافران ١٢ نفر بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: 10 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان دکتر غرضی سیرجان و بیمارستان شهدا نی‌ریز اعزام شدند.

مرادیان گفت: کارشناسان و عوامل پلیس راهور نیروی انتظامی علت و یا علل حادثه را بررسی می‌کنند و تاکنون علت این حادثه توسط عوامل انتظامی مشخص نشده است.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار