نماینده سروستان با تاکید بر اینکه باید در اداره مجموعه‌های متولی فرهنگ دقت بیشتری شود، خطاب به رییس جمهور یادآور شد: ما می‌خواهیم ماه‌های آخر ریاست جمهوری شما با خاطره بهتری بگذرد، شما آرام گران کردید اما متوجه نبودید این آرام گران کردن‌ها و آرام آرام رفتن‌ها استخوان مردم را خُرد نموده است، ما می‌خواهیم شما ناظر تعیین نکنید، شما بین مردم حاضر باشید، کمی از منزل و پاستور تغییر جهت دهید تا بدانید در جامعه چه خبر است. 
کد خبر: ۹۳۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 18 January 2021
به گزارش تابناک فارس: عبدالعلی رحیمی مظفری در مجلس شورای اسلامی، ابتدا در قالب خواهشی از نمایندگان در مجلس گفت: عزیزان تورم قوانین و عدم شفافیت آنها کار را بر مردم مشکل کرده است، تراشیدن قوانین دست و پاگیر بجای قانون‌تراشی، لزوم سیستم مدیریتی امروز است، قانون برای رفع مشکلات مردم است نه برای درگیر کردن مردم، در گیرودار سیستم‌های اداری و بدتر از آن آئین‌نامه‌های پیچیده اداری باعث شده است تا مردم به نتیجه مطلوب نرسند.
 
وی در ادامه با تشکر ویژه از رییس قوه قضاییه برای انجام اقدامات انقلابی وی، تصریح کرد: لزوم اصلاح ساختارهای داخلی و جلوگیری از تصمیم‌ها به صورت سلیقه‌ای و چندگانه و پالایش‌های درون قوه‌ای را ادامه دهید، مردم امیدشان به دستگاه عدلیه است، اگر فساد بخواهد از بین برود قطعا توسط شماست، مجلس نیز قطعا از این تصمیمات حمایت خواهد کرد.
 
رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: تشکر از همه نهادهای انقلابی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و محکوم می‌کنیم تحریم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تضمین سلامتی مردم و تولید واکسن کرونا.
 
وی عنوان کرد: مردم بدانید آدرس غلط به شما ندهند، وقتی تضمین‌کننده سلامت و همراه شما را تحریم می‌کنند قطعا به شما واکسنی نمی‌دهند که سلامت شما در آن تضمین گردد. این دروغ‌ها تکراری است. امنیت و سلامت غیرقابل معامله است قطعا نیروهای نظامی و انتظامی مورد حمایت خواهند بود و به بهانه عدم دخالت حزبی و سیاسی نیروهای مسلح که دستور امام است، نقش آنان در عرصه‌های سازندگی، پیشرفت و امنیت این کشور کمرنگ نخواهد شد و استراتژی کشور باید با دخالت این عزیزان باشد.
 
رحیمی مظفری در درخواستی از دولتمردان، افزود: دولتمردن تلاش کنند ماه‌های آخر دولت با حاشیه‌سازی‌ها و موج‌سواری‎ها دردی از مردم دوا نخواهد کرد نباید ارتزاق، مسکن، آب و نان مردم را به گرو بگیرید.
 
وی بیان کرد: انحصار واردات، امضاهای طلایی و فساد سیستمی نمونه بارز آنها در بازار فولاد، نهاده‌های دامی، ارتزاق عمومی در بحث برنج، روغن و سایر کالاهای اساسی، واگذاری‌ها و تصمیمات غیرکارشناسی و بازار بورس همه و همه نشان از بی‌تدبیری و عدم مدیریت است.
 
رحیمی مظفری تاکید کرد: از دولت می‌خواهم نیروهای قراردادی و شرکتی را تعیین تکلیف کند، البته علت اصلی همه این‌ها عدم عدالت در پرداخت حقوق و مزایا است.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: تصمیمات خلق‌الساعه جهادکشاورزی در بحث نهاده‌های دامی، نهاده‌های چندین برابر و سودهایی که در جیب دلالان می‌رود، قوانین دست و پاگیر کاربری که برای جیب دولت است نه نفع کشاورزان و آینده کشور، قلع و قمع چاه‌های کشاورزی بدون درنظر گرفتن راه جایگزین و قلع و قمع دامداری‌ها جاهایی که تصمیمات غلط توسط مسئولان بود و تاوان آن را باید کشاورزان و دامداران بپردازند.
 
وی با تاکید بر ضرورت توجه به عمران و آبادی روستاها، افزود: مجلس انقلابی باید یک برنامه چند ساله برای آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت مردم روستایی و حاشیه شهر و بلکه مهاجرت معکوس داشته باشد.
 
رحیمی مظفری با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، بیان کرد: آب شرب کوار، سروستان و خرامه باید مدنظر وزارت نیرو باشد، همچنین برای اجرای پروژه‌های کلان سد درود زن و انتقال آب آن به خرامه و کوار، حقابه کشاورزان کوار، انتقال پساب شیراز به سروستان که مطالبه 20 ساله است و تکمیل و احداث در سد کوار و کانال‌های آن و جابجایی روستاها اقدام شود.
 
وی گفت: عزیزان در شهرستان من آنقدر که کوره راه از مردم جان می‌گیرد کرونا نگرفته است، همه موارد را به وزیر محترم اطلاع داده‌ایم، خواهش داریم پیگیری کند.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم،  با بیان مشکل بیمه رانندگان که هنوز رفع نشده است، عنوان کرد: چرا تاوان بی‌برنامگی این دولتمردان را باید مردم بپردازند. 10 سال است از ارتقا شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه می‌گذرد هنوز ساختار اداری ندارند، کمی از ساختارها و سازمان‌های عریض و طویل ستاد تهران و مرکز استان که بعضا بی‌خاصیت هستند را بکاهید و به بین مردم بروید و مشکلات آنها را در شهرستان‌ها و بخش‌ها حل کنید.
 
برچسب ها: گرانی ، تورم ، دولت روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار