نماینده فیروزآباد خطاب به وزیر اقتصاد با بیان اینکه چرا به وضعیت بورس رسیدگی نمی‌کنید، تصریح کرد: چه خوابی برای کشور دیده‌اید؟ مردم را به خاک سیاه نشانده‌اید، ضروری است هر چه سریعتر در این رابطه تدبیری کنید.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 18 January 2021
به گزارش تابناک فارس:  محمدمهدی فروردیندر نشست علنی امروز (دوشنبه ، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمای چند شب گذشته به بیش از 500 هزار هکتار باغات، مرکبات، نخیلات و دام‌های عشایر استان فارس به ویژه شهرستان فیر و کارزین 80 درصد خسارت وارد کرد و از سویی اغلب باغات و دام‌ها بیمه نبودند و کشاورزان و دامداران بدهکار و خسارت‌دیده هستند، از دولت تقاضا داریم هر چه سریعتر به داد آنها برسد.
 
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس افزود: همچنین از مسئول صندوق بیمه کشاورزی تقاضا داریم با توجه به اینکه99 درصد باغات بیمه نیستند اجازه دهند مردم باغاتشان را بیمه کنند.
 
وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شما از نزدیک شاهد وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه بودید، تا کی باید شاهد کشتار دسته‌جمعی هموطنان در مسیر کوار- فیروزآباد و فیروزآباد و جم باشیم.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزرای نفت، بهداشت و درمان و سازمان استخدامی بورس یادآور شد: چرا طرح طبقه‌بندی و تبدیل وضعیت نیروهای آغار و دالان، بهداشت و درمان و شهرداری ها را اجرا نمی‌کنید؛ با روح و روان این نیروها بازی نکنید.
 
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس خطاب به وزیر صمت گفت: بازار را رها کرده‌اید و قیمت‌ها روز به روز نرخ صعودی دارد؛ پس از گذشت 5 ماه از بحران روغن در استان فارس متأسفانه از تأمین روغن برای مردم عاجز هستید و شاهد صف‌های طولانی در این شرایط کرونایی هستیم و هیچ اراده‌ای از سوی وزارتخانه شما برای حل مشکل دیده نمی‌شود.
 
وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت در مورد رفع محرومیت و یا کاهش سنوات محروم بودن دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی برای ادامه تحصیل افزود: در این رابطه می‌طلبد دانشجویان را درک کنید.
 
فروردین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به تأخیر در بارندگی‌ها عشایر فراشبند، فیروزآباد، قیر و کارزین با مشکل شدید علوفه برای دام‌های خود مواجه هستند، نیاز است در این رابطه تدبیری کنید.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اجرای طرح همسان‌سازی بازنشستگان تأمین اجتماعی موضوع مهمی است که همه ما وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.
 
نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس افزود: از دولت می‌خواهیم باشگاه‌های ورزشی را که از ابتدای شروع کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند از مالیات معاف کرده و تسهیلات و وام‌های کم بهره در اختیار آنها قرار دهد.
برچسب ها: بورس ، راه ، مالیات ، کشاورزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار