رئیس کمیته مذهبی شورای شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز آمادگی دارد مفاهیم مذهبی و ارزشی را همسو با دیگر نهاد‌های فرهنگی، توسعه و ترویج دهد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 23 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدتقی تذروی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان کرد: تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف و برگزاری جلسات هماهنگی و ایجاد کارگروه‌های مشترک موجب پربارتر شدن فعالیت‌های مذهبی در شهر شیراز خواهد شد و همچنین از عملکرد جزیره‌ای و تک‌بعدی دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

او برگزاری جلسات هم‌اندیشی را آغازگر حرکتی مشترک برای این مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی در ادامه، به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سازمان تبلیغات اسلامی بینجامد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این دیدار، ابراز داشت: فعالیت تشکیلاتی منسجم و هماهنگ، رمز موفقیت در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق محرابی با یادکرد از طرح مسجدمحوری که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز شکل گرفت، عنوان داشت: این اقدام یکی از حرکت‌های موفق درراستای زنده نگاه داشتن جایگاه مساجد است.

او خواستار تشکیل کمیته مشترک دستگاه‌های مرتبط، با محوریت کمیته مذهبی شد و حاصل این اقدام را هم‌افزایی و دسترسی به نتایج مطلوب برشمرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت تدابیر بهداشتی در ایام محرم و دهه فاطمیه (س)، ظرفیت عقلایی و منطقی هیآت و جریان‌های مذهبی کشور و از جمله کلان‌شهر شیراز را ستود و فعالیت‌هایی همچون حضور گروه‌های جهادی طلاب در دفن اموات کرونایی را نقشی راهبردی و محوری قلمداد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار