دو جوانی که با درگیری و بر هم زدن نظم عمومی در یکی از محله های شهرستان اراک، به دو دستگاه خودرو آسیب وارد کرده بودند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 28 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: در چند روز قبل با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص درگیری و قدرنمایی دو جوان با قمه در یکی از محله های شهرستان، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل مشخص شد که دو جوان که صورت های خود را پوشانده بودند،با برهم زدن نظم و امنیت عمومی، با قمه دو دستگاه خودروی سواری و درب منزل فردی را که با او دارای خصومت شخصی بودند، تخریب کرده و از محل متواری شده اند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله بررسی موضوع به ماموران پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد و در مراحل تحقیقات تخصصی ماموران انتظامی، هر دو جوان اوباش شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ خلجی با بیان برخورد قاطع پلیس با برهم زدگان نظم و امنیت عمومی یادآورشد: دو فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار