حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های متنوعی توسط این سازمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 02 February 2021

حجت الاسلام  محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و همچنین ولادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه استان برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه های که در بقاع متبرکه استان اجرا می شود می توان به برگزاری مجالس ذکر و دعا و مناجات، آذین بندی و ایجاد فضای تبلیغی در بقاع متبرکه،‌ نور افشانی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدایی که در بقاع متبرکه به خاک سپرده شده اند، اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف استان تصریح کرد: از دیگر برنامه ها می توان تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، برپایی ایستگاه اجرای نیت دارو و درمان رایگان در تعدادی از بقاع متبرکه استان و برپایی محافل انس با قران، اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان، تجلیل از بانوان قرانی در روز ولادت حضرت زهرا (س) را نام برد.

صالحی برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع قران کریم، تجلیل از نخبگان قرانی، اصحاب بقاع متبرکه، موقوفات و خانواده شهدا و همچنین برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری از دیگر برنامه های این ایام دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار