تابناک- دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکراستان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر در آن شرکت اظهار داشت: مدیران باید در ادارات به طوری اقدام کند که شرایط مناسب در اختیار کارمندان قرار گیرد و بتوانند امربه معروف و نهی از منکر را انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 03 February 2021

به گزارش خبرنگارتابناک, درنشستی که در منطقه شش عملیات انتقال گاز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی و علیرضا عربلومدیریت منطقه شش عملیات انتقال گاز و اعضاء شورای آن برگزار شد، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره گزارشی از فعالیتهای آن شورا را ارائه نمود.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکراستان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر در آن شرکت اظهار داشت: مدیران باید در ادارات به طوری اقدام کند که شرایط مناسب در اختیار کارمندان قرار گیرد و بتوانند امربه معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

کریمی افزود: در ادارات امر به معروف و نهی از منکر باید تبلیغ شود که در این راستا مدیران میتوانند نقش بسیارمهمی را ایفا کنند.
وی ادامه داد: مدیران فاسد امربه معروف و نهی ازمنکر را عاملاًدر بد حجابی خلاصه کردن، ولی بخش بسیاری از دستورات دین اسلام مرتبط به جامعه و مسائل اقتصادی است که مردم باید در این موارد مطالبه کنند.

کریمی بیان کرد: اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم شفاف شود، مشخص خواهد شد یکی از جدیدترین، بهترین شیوه های تعاملات اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است.

در ادامه مهندس عربلو بیان داشت: جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر، آموزش امر به معروف و نهی از منکر برای کارکنان، نشستهای اعتقادی و معنوی برای کارمندان، برگزاری کارگاه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، ویژه کارکنان و را از برنامه هایی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دستورکار قراردارد.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای جدید شورای امر به معروف ونهی ازمنکر معارفه واحکام آنها تحویل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار