جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز گفت: از امروز جهت منع ورود خودروهای غیربومی با جدیت بیشتری کلیه مبادی ورودی شهر شیراز توسط پلیس راه و نیروی انتظامی کنترل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 08 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالرسول حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران ابتدا با تشکر از همراهی و مشارکت مردم و به‌ویژه اصناف شیراز در مدیریت بیماری کرونا در ماه‌های گذشته و قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور، مجددا نسبت به شیب ملایم صعودی بیماری در شهرستان ابراز نگرانی کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار در ادامه گفت: از مردم شریف شیراز انتظار می‌رود دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های این ایام را همچنان درک نموده و با حمایت خود از طرح محدودیت‌های تردد، مانع از اوج‌گیری مجدد بیماری و ورود شهر به پیک جدید آن در آستانه نوروز 1400 شوند.

حقیقی خاطرنشان کرد حفظ سلامت و آرامش شهروندان در ستاد شهرستان از بیشترین اهمیت برای ما برخوردار است و در راستای تامین آن تمام همت خود را به کار می‌بریم.

 

وی افزود: از امروز کلیه مبادی ورودی شهر شیراز توسط پلیس راه و نیروی انتظامی کنترل می‌شود و به هیچ وجه اجازه تردد خودرو به خودروهای دارای پلاک غیربومی استان فارس بدون برگ تردد از مراجع ذی‌صلاح که معرف ضرورت سفر باشد، داده نمی‌شود و علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، از ادامه مسیر منع خواهند شد.
جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی که در این مدت به اصناف شریف شیراز تحمیل شده و تعطیلات طولانی‌مدت سال کرونایی را نیز متحمل شدند ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری مردم شریف شیراز و مسئولین در اجرای طرح تشدید محدودیت‌ها، موفقیت نسبی شهرستان شیراز در مدیریت بیماری کرونا تداوم داشته باشد تا شاهد تعطیلی مجدد اصناف در ماه‌های منتهی به سال نو 1400 نباشیم.

حقیقی در پایان ضمن یادآوری ظرفیت‌های عظیم شیراز برای جذب گردشگر و مسافر به ویژه در ایام نوروز و آسیب دیدن بخش گردشگری در صورت تداوم محدودیت‌های کرونا از امکان بازگشت دوباره شرایط به روزهای پیک بیماری و افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا ابراز نگرانی کرد و اعمال شدید محدودیت‌ها را تنها راه مقابله با ورود به پیک چهارم برشمرد.

برچسب ها: کرونا ، ورودی شهر ، جریمه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار