تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران با نتیجه‌ای نزدیک مغلوب استقلال‌نوین بجنورد شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، تیمی که امسال علی شریفی یکی از مربیان با تجربه فوتبال استان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران برده، متشکل از استعدادهای بومی این رده سنی در کنار چند بازیکن غیر بومی است که امیدوار به صعود به لیگ برتر امید کشور است.

فوتبالیست‌های قمی در ترکیب تیم سوهان محمد در رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول ایران حضور دارند و در ادامه بازی‌های مرحله مقدماتی برای رویارویی با تیم استقلال‌نوین بجنورد راهی شمال شرق ایران شدند و در پایان رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با یک گل به حریف باختند.

تقابل نزدیک دو تیم می‌توانست بدون گل خاتمه یابد اما با تک گل میزبان به پایان رسید تا اولین شکست قمی‌ها در مسابقات این فصل به ثبت برسد، در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام آزمایش‌های کرونا انجام می‌شود.

تیم‌ها در چهار گروه قرار گرفته‌اند و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کند، در حالی که از هر گروه یک تیم در انتهای جدول به مسابقات مناطق فصل آتی از مرحله دوم سقوط خواهد کرد، لیگی که سوهان قم در گروه سوم آن جای دارد و با دو نمایند ساری و تیم‌هایی از بابل، بجنورد و قائمشهر رقابت می‌کند.

گروه‌بندی مسابقات:

گروه اول: علم و ادب تبریز، عقاب مهر تبریز، ملوان بندرانزلی، ماشین سازی تبریز و شهرداری اردبیل

گروه دوم: رایکا بابل، پاد ساری، استقلال نوین بجنورد، پرسپولیس قائمشهر، سوهان محمد قم و نشاط ساری

گروه سوم: نفت آبادان، شاهد بهبهان، بعثت کرمانشاه، نماینده خوزستان و خیبر خرم آباد

گروه چهارم: برق شیراز، فجر شهید سپاسی شیراز، ایمان سبز شیراز، سپاهان شیراز، نوین فولاد یزد و فولاد یاسوج

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار