دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با توجه به بافت فرسوده میدان بار کرمانشاه مسئولین و متولیان امر به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 14 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه شهرام کرمی بااشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه،گفت: حدود نیم قرن از عمر میدان بار کرمانشاه می‌گذرد و اکنون بافت آن فرسوده و سقف‌های چوبی آن مستهلک شده اند و هر آن این احتمال وجود دارد که بستر وقوع یک حادثه ناگوار شود.
وی تاکید کرد: علیرغم اینکه طی یکی دو دهه گذشته برنامه انتقال میدان بار کرمانشاه به خارج از شهر مطرح شده، اما باتوجه به اینکه این برنامه هنوز اجرایی نشده باید برای نوسازی و بازسازی میدان بار فعلی اقداماتی را در دستور کار قرار گیرد.
دادستان کرمانشاه افزود: براساس گزارش‌های واصله وضعیت فرسودگی بافت و سقف‌های چوبی مستهلک شده این محل در شرایطی است که هرلحظه ممکن است شاهد وقوع یک آتش سوزی گسترده در آن باشیم.
وی اضافه کرد: براین اساس، پیش از آنکه شاهد وقوع فاجعه‌ای در میدان بار قدیمی کرمانشاه باشیم، از مسئولین و متولیان امر خواسته ایم تا به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.
کرمی گفت: بدیهی است که تمام سازمان و ادارات ذیربط نیز موظف هستند که همکاری لازم را با شهرداری و سازمان میادین و تره بار استان داشته باشند.
مدعی العموم یادآورشد: قطعا هرگونه کوتاهدر انجام این دستورالعمل به منظور پیشگیری از وقوع یک فاجعه برخورد قضایی را بدنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار