فعال سیاسی و اجتماعی اهل سنت کرمانشاه گفت: رییس جمهوری را در تریبون‌های رسمی مثل مجلس و در روز همبستگی ملی ملت ایران مورد توهین قرار دادن، نتیجه‌ای جز تضعیف کشور و خسران برای مردم ندارد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سید «علاءالدین حیدری» افزود: تهمت و توهین به رییس جمهوری که منتخب ۲۴ میلیون ایرانی و مورد تنفیذ و تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد، یک اقدام ضد امنیت پایدار ملی و در واقع آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی اظهار داشت: جریاناتی در داخل با تمام توان با تخریب دولت و تضعیف رییس جمهوری به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی هستند و این جریان با اهداف سیاسی بدنبال تصویر چهره‌ای ناتوان از دولت در جامعه هستند و در واقع ناجوانمردانه به دولت می‌تازند.
او گفت: این جماعت نه از روی دلسوزی و نه از سر صدق بلکه به خاطر جبهه‌بندی‌های سیاسی و نیز نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ در حال ایجاد نوعی بی اعتبارسازی و نیز اطمینان زدایی از دولت در میان مردم هستند و این نه به صلاح کشور و نه به مصلحت امنیت ملی جامعه است.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی است و ضرورت امروز جامعه، انسجام و همدلی است، اظهار داشت: جهان نظاره گر رفتار‌های داخلی ما بوده و طبیعتا صدای واحد و اتحاد داخلی در چگونگی برخورد‌های بین المللی با ایران نقش مستقیمی دارد.

او با تاکید بر اینکه جماعت توهین کننده به رییس جمهوری باید بدانند که نباید «بخاطر دستمالی قیصریه‌ای را به آتش بکشند»، گفت: هدف این‌ها این است که به مردم بگویند دولت ناتوان و رییس جمهوری ضعیف است و در انتخابات بعدی به جریان مخالف دولت رای بدهید، دارند تیشه به ریشه وحدت ملی می‌زنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی اهل سنت در ادامه گفت: توهین به رییس جمهوری در واقع توهین به ملت است چرا که دکتر روحانی منتخب میلیون‌ها ایرانی است و خدمات دولت هم از نگاه تیزبین ملت پوشیده نیست اگرچه مصایبی هست، ولی این مشکلات سرمنشاء بیرونی دارد و دولت به تنهایی نمی‌تواند آن‌ها را از کشور دور کند.

حیدری یادآوری کرد: حل مشکلات مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه مستلزم وفاق و وحدت ملی است و همه باید یکصدا و واحد با هم بکوشیم.

او گفت: البته اقدام اقلیتی هتاک نمی‌تواند نماینده افکار عمومی جامعه باشد و به طور قطع ملت مخالف این رویه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در تمام کشور‌های جهان وقتی هجمه خارجی و یا بحرانی داخلی کشورشان را فرا می‌گیرد، همه نیرو‌های فعال جامعه اعم از موافق و مخالف در یک صف واحد برای مقابله منطقی و مواجهه عقلانی با آن قرار می‌گیرند.

به گفته او، در جوامع توسعه یافته یک مقصد وجود دارد و آن تامین منافع عمومی جامعه است و منیَّت معنای خاصی ندارد و در این جوامع کل فدای جزء نمی‌شود بلکه همه اجزاء در مسیر شکوفایی کل یعنی کشور و ملت حرکت می‌کنند و در چنین جوامعی جایی برای رفتار‌های تفرقه افکنانه نمی‌ماند و این رمز توسعه و ترقی این کشور‌ها است.

او تصریح کرد: متاسفانه در مملکت ما وقتی مشکلاتی بر کشور عارض می‌گردند و یا آبی گل آلود می‌شود، بازار ساختار شکنان و تفرقه افکنان گرم و گرمتر می‌شود.

این فعال اهل سنت در ادامه گفت: در شرایط فعلی کشور که چند سال است زیر شدیدترین و سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار گرفته و مردم در وضعیت اقتصادی نامساعد و تورم و گرانی کمرشکنی هستند، توقع می‌رود که رفتار نیرو‌های سیاسی جامعه بسیار سنجیده و مبتنی بر حفظ وحدت و انسجام باشد نه اینکه فشار از بیرون و تشدید از داخل در دستور کار باشد.

حیدری افزود: متاسفانه طی سه سال گذشته برخی‌ها در داخل همگام با ترامپ و همنوا با نتانیاهو در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور کوشیده اند و مدام در تلاش برای تضعیف دولت که معمولا پیشانی کشور‌ها از نگاه بین المللی هستند بوده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار