معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در ۴ پرواز خارجی اخیر فرودگاه لارستان از ۴۱۶ مسافر تست سریع کرونا گرفته شد که از این بین ۸ مورد مثبت شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 14 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: وحید یگانه  با بیان اینکه از همه مسافران پروازهای خارجی ورودی به لارستان تست تشخیص سریع کرونا گرفته می‌شود اظهار داشت: در 4 پرواز خارجی اخیر از 416 مسافر تست سریع گرفته شد که از این بین 8 مورد مثبت شناسایی شدند.

وی افزود: از 8 مورد مثبت ابتلا به کرونا در این پروازها، 4 مورد مربوط به گراش، 2 مورد اوز، یک مورد لارستان و یک مورد نیز خنج بوده است.

 

یگانه با بیان اینکه یکی از مسافران که از کشور مبدا تست منفی نیز با خود داشته مورد نمونه‌گیری مجدد قرار گرفته تصریح کرد: این مسافر به رغم داشتن تست منفی از کشور مبدا مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به مشکوک بودن به ابتلا و انجام تست PCR مسافر مذکور مثبت شناخته شد و چندی بعد نیز به علت افزایش علایم بیماری بستری شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: از عموم مردم در خواست داریم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و به هیچ عنوان دچار عادی‌انگاری نشوند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار