مدیرکل اطلاعات استان فارس گفت: حضور اکثریت مردم، مشروعیت نظام را عینیت می بخشد و اقتدار و سربلندی نظام و حکومت اسلامی را در جهان در پی دارد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 09 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مدیرکل اطلاعات استان فارس در دیدار صمیمانه با علما، روحانیون و معتمدان اهل سنت شهر خنج با اشاره به فرازهایی از بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، وحدت و همبستگی جامعه را بسیار با اهمیت و حیاتی دانست و برحفظ وحدت و صیانت از آن تاکید کرد.
مدیرکل اطلاعات استان فارس اظهار داشت:‌ دشمنان همواره سعی دارند با ایجاد اختلاف، رمز پیروزی امت اسلامی را از مسلمانان بگیرند و تاکنون تلاش‌های بسیاری در این زمینه داشته‌اند.
وی ادامه داد: دشمن اعلام‌ کرده ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت جهانی فاصله چندانی ندارد و از همه مولفه‌های لازم برخوردار است؛ به زعم دشمن، ایران تنها در اقتصاد ضعیف است و از این رو، تلاش خود را به کار بسته تا اقتصاد ایران را فلج کند.
این مقام ارشد اطلاعاتی استان فارس گفت:‌ در چنین شرایطی، باید با حفظ وحدت و همدلی، برای شکست تلاش‌های خصمانه دشمنان در مصاف و نبرد اقتصادی تلاش کنیم.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی در زمینه ایجاد تفرقه و توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن، بر اهمیت حضورحداکثری شرکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
وی از اهل سنت خواست که با حضور حداکثری خود همگام با دیگر اقشار ملت ایران در انتخابات آتی، نقشه دشمنان را خنثی کنند.
مدیرکل اطلاعات استان فارس گفت: حضور اکثریت مردم، مشروعیت نظام را عینیت می بخشد و اقتدار و سربلندی نظام و حکومت اسلامی را در جهان در پی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ وظیفه اداره کل اطلاعات استان فارس، تامین امنیت و آسایش برای همه اقشار مردم استان و حفظ نظام است.
مدیرکل اطلاعات استان فارس گفت:‌ وزارت اطلاعات، تامین امنیت و آسایش همه مردم ایران به دور از هر نوع تعصب مذهبی و قومی را بر عهده دارد و در این مسیر، تفاوتی ندارد که شهروندان کشور، مسلمان یا غیرمسلمان یا اینکه شیعه یا سنی باشند.

شیخ عبدالصمد ابونجمی امام‌ جمعه اهل سنت خنج نیز در سخنانی، وظایف اداره‌کل اطلاعات را بسیار خطیر و با اهمیت خواند.
وی در ادامه از تلاش و زحمات شبانه روزی وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و صیانت از آرمان‌های انقلاب و میهن در داخل و خارج از کشور تشکر و قدردانی کرد و برای متولیان و تامین‌کنندگان امنیت کشور، آرزوی موفقیت کرد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: خنج مشکلات زیادی دارد؛ مشکلات معیشتی و کمبودها وجود دارد اما مردم خنج همیشه مصلحت نظام را بر خواسته خود ترجیح می دهند.
در این دیدار، برخی از علما، روحانیون و معتمدان اهل سنت شهرستان خنج به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
شهرستان خنج در ۲۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

برچسب ها: وحدت ملی ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار