فرمانده انتظامی شهرستان مهران:
سرهنگ شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف ۲ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران  بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۲ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

او با بیان اینکه متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده، ادامه داد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در خاتمه از خانواد‌ها درخواست کرد: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار