معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از پیگیری مسائل و مشکلات بافت فرسوده محلات تپه الله اکبر، کوی ملت و بهشت زهرا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در نشست با مدیر و کارکنان دفتر تسهیل گری کوی ملت و بهشت زهرا بندرعباس با عنوان کرد: بسته های معیشتی بین خانواده های بی بضاعت ساکن در محلات کوی شفا و بهشت زهرا با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط و دفاتر تسهیل گری همزمان با ایام پایانی سال توزیع می شود.

وی افزود: طی نشست مشترکی با اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بندرعباس مسائل و مشکلات بافت فرسوده محلات تپه الله اکبر، کوی ملت و بهشت زهرا پیگیری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دوره های آموزشی رایگان گلابتون دوزی و گلدوزی ویژه بانوان ساکن در محلات کوی ملت و بهشت زهرا با استفاده از ظرفیت های اداره کل فنی و حرفه ای استان برای توانمند سازی بانوان این محلات در دستور کار قرار می گیرد.

رئوفی گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی افراد بی بضاعتی که اقدام به ترک اعتیاد کنند با خانواده تحت حمایت نهاد های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد قرار می گیرند.

انتهای پیام/ز 746

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار