معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در شبانه روز گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 312 نفر است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 15 March 2021
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 184 هزار و 192 نفر اعلام شده است.
 
همتی اعلام کرد: از  540  بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 85 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.
 
این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 174 هزار و 558 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
او تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و خروج بیشتر مردم به قصد خرید نوروز از منزل، استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس های شهری، تاکسی و مترو، خطر انتشار بیماری افزایش می یابد.
 
همتی با اشاره به ورود چهارمین مرحله واکسن های توزیع شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس گفت: برنامه ریزی های لازم برای واکسیناسیون کرونا انجام شده و حتی در روزهای تعطیل نیز فراخوان واکسیناسیون انجام و بیماران خاص واکسن را دریافت خواهند کرد.
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، مبتلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار