دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاجاق کالا و ارز استان تهران از کشف 90 هزار لیتر انواع سوخت خارج از شبکه توزیع توسط پلیس آگاهی پایتخت در ماه جاری تاکنون خبر داد و گفت: در همین مدت 10تن پوشاک، دو تن انواع کیف و کفش قاچاق و 349 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی نیز توسط پلیس ویژه غرب استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 15 September 2015
علی اکبر پور احمدنژاد افزود: پلیس آگاهی تهران بزرگ محموله های متعدد قاچاق شامل هشت هزار و850 عدد عینک آفتابی و طبی مارک دار، یکهزارو 335 گوشی تلفن همراه و تبلت، دو میلیون عدد انواع داروی قاچاق در 16 مارک مختلف، 25 تن برنج هندی قاچاق، هفت هزارو500 کیلوگرم پوشاک قاچاق، 796 جفت کفش و 90 هزار لوح فشرده غیرمجاز نیز در سطح استان تهران کشف و ضبط کرده است.
وی تصریح کرد: حجم بسیار زیادی از داروهای قاچاق و غیرمجاز در واحدهای عطاری سطح شهر و بیش از 200 قلم داروی قاچاق نیز از هایپرمارکت های پایتخت در پی چندین نوبت بازرسی و نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کشف و ضبط شده است.
پوراحمدنژاد با ابراز تاسف نسبت به پیامدهای پدیده شوم قاچاق بر اشتغال، تولید و خانواده ها تاکید کرد: در بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز، ستاد مرکزی، استانداری و کمیسیون با جدیت در حال تلاش هستند و هیچ بهانه ای برای اهمال در روند برخورد و رسیدگی را نخواهند پذیرفت تا در نهایت انگیزه انجام این اقدام غیر قانونی در جامعه از بین برود.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران ضمن تاکید بر برخورد جدی با تخلفات و اجرای به موقع احکام مرتبط با قاچاق کالاو ارز با هماهنگی تعزیرات حکومتی و دادگستری گفت: انهدام بیش از 500 تن کالای قاچاق فاسد شده که اخیرا انجام شد نشانه بارز جدیت در صدور احکام اشد مجازات از جانب مبادی قانونی است.
وی با بیان اینکه مقصد بسیاری از اقلام قاچاق کشور استان تهران است خاطرنشان کرد: با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته از جانب کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان، حجم کالاهای قاچاق کشف شده توسط پلیس آگاهی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه های علوم پزشکی استان افزایش یافته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار