فرماندار سنقر وکلیایی گفت: در چند روز اخیر تعداد بستری‌های مبتلایان به کووید ۱۹ در این شهرستان روند افزایشی داشته که این موضوع بسیار نگران کننده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 05 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «غلامرضا مرتضوی» افزود: از مردم شهرستان تقاضا داریم به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان پروتکل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: در روز‌های اخیر آمار بستری‌ها و مراجعات سرپایی بخاطر ابتلا به کرونا بشدت روندی افزایشی داشته که بسیار نگران کننده است و اگر مردم رعایت نکنند اوضاع از این بدتر خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: هرگونه اجتماع و دورهی احتمال تشدید این بیماری را بالا می‌برد لذا می‌طلبد همکان نسبت به خطر شیوع بیشتر این ویروس منحوس هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: از خانواده‌ها و افرادی که در نوروز امسال به مسافرت رفته یا پذیرای میهمان بودند درخواست می‌شود بخاطر حفظ سلامت دیگران از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات خودداری کنند، چون احتمال ناقل بودن آن‌ها بالا است.

مرتضوی با بیان اینکه ساده انگاری و حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و رفتن به مسافرت باعث شکننده شدن وضعیت شده است، گفت: از همه آحاد مردم انتظار می‌رود در اقناع سازی افکار عمومی کمک کنند.

وی اضافه کرد: در صورت استمرار شرایط فوق، اجرای محدودیت‌های سخت، دور از انتظار نیست بنابراین انتظار داریم همگان برای قطع زنجیره انتقال ویروس با دوری از اجتماعات و زدن ماسک در اماکن عمومی کمک کنند.

۲ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه ۱۴ فروردین رنگ‌بندی جدید شهر‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان‌های کنگاور و اسلام آبادغرب در وضعیت قرمز و کرمانشاه، سنقر وکلیایی، پاوه، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار