معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد: برخورد تریلی با پراید در محور ساوه و سلفچگان قم 5 مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 16 September 2015
به گزارش تابناک قم، با بیان این خبر گفت: شب گذشته ساعت 23 در حادثه تصادف و برخورد تریلی با پراید در قم 5 مجروح بر جای گذاشت.

معاون مرکز فوریت های پزشکی قم عنوان کرد: پس از اعلام حادثه 3 آمبولانس اورژانس جهات انتقال بیماران به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به مشکلات اورژانس در ارائه خدمت به مردم عنوان کرد: از جمله مشکلاتی که اورژانس 115 بدلیل ضعف فرهنگی در جامعه در راستای خدمات درمانی به موقع با آن مواجه می‌باشد، مساله مزاحمین تلفنی است.

فرهانی افزود: در واقع مزاحمین تلفنی به عنوان تهدیدکنندگان خط مقدم سلامت یاد می‌شود که این افراد در چند گروه تقسیم می‌شوند در این میان عده‌ای با اشغال خط تلفن 115 و ایجاد مانع از دسترسی سریع و به موقع مردم و نیازمندان واقعی به خدمات فوریتی و از دست دادن زمان طلایی می‌شوند.

وی اظهار داشت: خطرناکترین گروه مزاحمین تلفنی نیز افرادی هستند که با دادن شرح حال غیر واقعی و به عبارتی اعلام دروغ داشتن بیمار بدحال و دادن آدرس خلاف واقع علاوه بر اشغال خط باعث اعزام بی دلیل آمبولانس به آدرس دروغین می‌شوند.

معاون مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: این افراد مشکلات زیادی را برای اورژانس ایجاد می‌کنند که متاسفانه عوارض آن گریبان‌گیر مردم و نیازمندان به خدمات اورژانس می‌شود.

وی تصریح کرد: در آخرین و جدیدترین مزاحمت‌های تلفنی در شهریور ماه اورژانس 115 که در این گروه نیز قرار دارد مزاحمت فردی با 305 بار تماس با 115، با خط 8958 ....0910 بود که متاسفانه بارها اقدام به اشغال خطوط اورژانس نموده و در وضعیت تاسف بارتر با اعلام آدرس و شرح حال کاذب و دروغ باعث اعزام آمبولانس شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار