محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان فارس تا ١٠ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 24 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس گفت: محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان در بخش‌های مختلف صنفی، تردد خودرویی، آموزش، دور کاری ادارت، مراسم و برنامه‌های فرهنگی این استان به مدت یک هفته تا ١٠ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

عبدالرضا قاسم پور افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصاد‌ی در شرایط موج چهارم کرونا با توجه به همکاری اصناف و تعطیلی مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار از هرگونه اقدام اجرایی علیه اصناف و بنگاه‌های اقتصاد‌ی خود داری کنند.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با برپاکنندگان مراسم ختم و عروسی و سایر تجمعات، کنترل مسافران خارجی و قرنطینه کرونا مثبت‌ها و کاهش ساعت فعالیت برخی مشاغل از امروز شنبه اعمال می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس تاکید کرد: تجمع مقابل واحد صنفی مجاز فعالیت که در گروه یک مشاغل قرار دارند در صورت رعایت نکردنمنجر به تعطیلی آن واحد خواهد شد.

قاسم پور ادامه داد: محدودیت‌های دو هفته گذشته تا کنون اثر گذار بوده و آمار مراجعان به مراکز درمانی و بهداشتی استان با روند کاهشی مواجه شده، اما همچنان آمار بستری‌ها بالاست و ضریب اشغال تخت‌های عاد‌ی کرونایی بیش از ٩٠ درصد و تخت‌های ویژه بیش از ٧٠ درصد است.

وی گفت: درصد مثبت شدن تست‌ها به حدود ٣٠ درصد رسیده و در حال حاضر ٢٦ شهرستان استان در وضعیت قرمز، ٨ شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد قرار د ارند.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس خاطرنشان کرد: آمار تردد خودرو‌ها در استان بالا است و روزانه بیش از ٥ هزار خودرو در سطح شهر‌ها تردد می‌کنند.

برچسب ها: محدویت ، کرونا ، تمدید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار