کد خبر: ۹۵۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 25 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار امروز انتظامی مازندران به این شرح است.


کشف 22 کیلو گرم مواد مخدر در نوشهر
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از شناسایی و دستگیری یک عامل افیونی و کشف 22کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نوشهرخبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از سوداگران مرگ در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح شهرستان نوشهر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت .
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه این سوداگر مرگ را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران،اظهار داشت: ماموران با هماهنگی قضائی این قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل وی 22 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و فراورده های آن و همچنین مقداری حشیش و مبلغ 95 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کردند.
سرهنگ ثقفی ضمن بیان توقیف یک خودروی سواری که متهم از آن برای تهیه و توزیع مواد افیونی استفاده می کرد،اذعان داشت : ماموران انتظامی متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

------------------------------------------------------

دستگیری سارق با 9فقره سرقت در بابل
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری یک سارق و کشف 9 فقره سرقت سیم و کابل برق و انباری در بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد : ماموران انتظامی بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه یک سارق حرفه ای را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
"سرهنگ محمدزمان شالیکار" خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از هماهنگی با دادستان شهرستان بابل در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازجویی از وی به راز 9 فقره سرقت سیم و کابل برق و انباری پی بردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با تاکید بر استفاده از نکات ایمنی در حفظ اموال از جمله دوربین های مدار بسته و حفاظ مناسب از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك موضوع را ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

------------------------------------------------------

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از انهدام یک باند 3نفره قاچاق مواد مخدر و کشف 5 کيلوگرم مواد افیونی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ ، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی 3سوداگر مرگ را در حین جابجایی مواد افیونی با یک خودروی سواری شناسایی و در اقدامی هوشمندانه خودروی آنان را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 5کيلو گرم حشیش در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و خاطر نشان كرد: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
وی با بيان اين که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است ؛ از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت مشکوک افراد معلوم الحال و سایر مسائل امنیتی را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------------------

کشف 3 تن و500 کیلو چوپ قاچاق در میاندورود
جانشین انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 3 تن و500 کیلو چوب قاچاق پس از توقیف یک خودروی نیسان به ارزش 350 میلیون ریال خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "وحید محمدی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب ، گشت زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار دادند.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوبهای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی یک خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن 3تن و 500 کیلو چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل برداشت شده بود،را کشف کردند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوبهای کشف شده را 350میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد : راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
جانشن انتظامی شهرستان میاندورود در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان ، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد ، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------------

مشاوران و مددکاران کلانتری ها در خط مقدم پیشگیری از جرم
رئیس پلیس پیشگیری مازندران با اشاره به سازش 77درصدی پرونده های قضائی در کلانتری ها، مشاوران و مددکاران کلانتری ها را در خط مقدم پیشگیری از جرم دانست.
سرهنگ "سید محسن جعفری" درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:پیشگیري اجتماعی از جرم به عنوان رویکردي بهینه و مؤثرنسبت به پیشگیري کیفري بوده که سازمانها در جامعه ما آن را به رسمیت شناخته و نیروی انتظامی نیز در قالب برنامه هاي متعدد نسبت به اجرای آن تمایل دارد.
وی با تاکید بر نقش تعيين کننده مشاوران و مددکاران در کاهش آسيب هاي اجتماعي ، تصريح کرد:آموزش چهره به چهره در مراکز درون و برون سازمانی و تعامل با مراکز مشاوره ای و حمایتی، تجزیه و تحلیل و اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای صلح و سازش پرونده های قضایی از جمله اقدامات موثر مددکاران کلانتری ها در حوزه پیشگیری اجتماعی است.
سرهنگ جعفری با اشاره به سازش 77 درصدی 21 هزار فقره پرونده ای که سال گذشته به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ها ارجاع شده بودند،افزود:این آمار که بیشتر در زمینه اختلافات خانوادگي، نزاع و درگيري‌هاي فاميلي و مشكلات زوجين ، بوده است علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی،کمک بزرگی به مراجع قضائی می باشد.
رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان از رایگان بودن خدمات مشاوره ای در دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ها خبر داد و خاطر نشان ساخت: دوایر مشاوره و مددکاری كلانتري ها همه روزه در ساعات اداری پاسخگوي سوالات و مشكلات شهروندان در حوزه های مختلف اعم از روانشناختی،خانواده ، حقوقي و آسيب هاي اجتماعي مي باشند.

------------------------------------------------------

رمزگشایی از 73فقره سرقت درگلوگاه
جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 41 سارق حرفه ای وسابقه دار و کشف 73 فقره سرقت در اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبربیان داشت : در راستاي برقراری امنيت پایدار و افزایش احساس امنیت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال ، افزود : ماموران انتظامی پس از هماهنگی های قضائی در اقداماتی ضربتی 41سارق و مالخر اموال را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده به 73فقره سرقت اماکن خصوصی ،سیم برق و... اعتراف کردند.
جانشین سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن قدرداني ازمشارکت مردم و دستگاه های دولتی از شهروندان خواست : درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک طی تماس با یروی انتظامی را درتامین و حفظ امنیت پایدار درجامعه یاری کنند.

------------------------------------------------------

کشف 12 فقره سرقت اماکن خصوصی در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2سارق اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و بررسی های همه جانبه مخفیگاه 2سارق حرفه ای را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به دستگیری هر2 سارق در اقدامی غافلگیرانه خاطر نشان کرد: سارقان پس از دستگیری در بازجویی های ماموران انتظامی به 12فقره سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه ضمن بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی ،به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

------------------------------------------------------

كشف 8 تن چوب قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از كشف 8تن چوب قاچاق در توقیف 2 خودروی کامیون خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری پلیس،"سرهنگ حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی و برخورد با قاچاقچیان چوب،گشت زنی در محورهای کوهستانی و بالادست را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به شناسایی 2 خودروی کامیون حامل چوبهای جنگلی توسط ماموران پلیس آگاهی، افزود: ماموران در بازرسي ازکامیونها 8 تن چوب را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی 2 قاچاقچی چوب را در این اقدام دستگير و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهرضمن بیان اینکه چوب های کشف شده بر اساس قانون تحویل اداره منابع طبیعی شد، در پایان گفت: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

------------------------------------------------------

کشف 26 فقره سرقت در محمود آباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 26فقره سرقت و دستگیری یک سارق سابقه دار و 2 مالخر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مبارزه با سارقان حرفه ای ،طرح ارتقاء امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهم دستگیر شده به 26 فقره سرقت در بازجویی های به عمل آمده خبر داد و تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در اقدامی مجزا 2مالخر حرفه ای را دستگیر و در بازرسی از مغازه آنان، مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی سرقتی را کشف کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب ، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار