سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: افزون بر ۱۲ کیلومتر از جاده ترانزیت این شهرستان در سال ۱۳۹۹ با آسفالت گرم روکش شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 27 April 2021

ابوالفضل کوهی افزود: این عملیات به صورت روکش حفاظتی چیپ‌سیل و با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارهای ملی از پلیس راه تا روبروی کارخانه‌ مهابادریس انجام شده است.

وی درباره مرمت و بهسازی راه های اصلی اظهار داشت: برای لکه‌گیری و مرمت این مسیرها افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده، ۴۵۰ تن آسفالت ریگلاژی از روبروی سپاه تا سه‌راهی اصفهان در مسیر ترانزیت اجرا شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان گفت: در این راستا ۱۷ کیلومتر خط کشی با اعتبار ۲۰۴ میلیون تومان، ۴.۵ کیلومتر روشنایی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی ۱۴۰ دهانه پل با حریم‌سازی خاکی ادامه داد: ۱۵۰ تابلو انتظامی و ۲۰۰ تابلو مسیرنما و اخباری نصب و پایه‌های چهار کیلومتر گاردریل تعویض شده است.

کوهی خاطر نشان کرد: اصلاح شیب شیروانی، رفع قوس حادثه‌خیز کمربندی روبروی پمپ بنزین و ۱۳ کیلومتر تعریض جاده در سال گذشته از دیگر فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان با بیان اینکه ۵۰۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و مرمت راه‌های فرعی و روستایی این شهرستان مصرف شده است، افزود: انجام ۵۰۰ مورد کنترل دوره‌ای با همکاری پلیس‌راه، ۵۰ نوبت بازدید از شرکت‌های مسافر و کالا، تکمیل ۱۵۰ پرونده و برگزاری ۲ روز مانور بدون حادثه از دیگر فعالیت‌های این اداره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :