کد خبر: ۹۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 16 September 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از تحقق اکثر اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان خبر داد.

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمیته امداد وظیفه حمایت از افراد و خانواده‌های کم‌درآمد و محروم را بر عهده دارد و برای انجام این وظیفه طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را تدوین و به اجرا گذاشته است.

وی تصریح کرد: برخی اوقات زمانی که سخن از حمایت به میان می‌آید، افراد تصور می‌کنند که حمایت فقط در جنبه‌های مادی است و ما باید به افراد نیازمند پول تزریق کنیم که این تصور صحیح نیست.

این مسئول افزود: حمایت همه‌جانبه به این معنی است که ما افراد و خانواده‌های نیازمند را در جهت دستیابی به استقلال مالی و طی کردن پله‌های ترقی در جامعه حمایت کرده و برای رسیدن به این مهم فقط کمک مالی کافی و جوابگو نیست.

سالارکیا بیان داشت: به عنوان نمونه صدها دانش‌آموز که در خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و یا خانواده‌هایی که توسط زنان سرپرست خانوار اداره می‌شوند حضور دارند که از استعداد، ظرفیت و هوش بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان باید در مسیر صحیح هدایت شده تا بتوانند در آینده افرادی موثر و مفید برای جامعه باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم تا حمایت لازم را از تحصیل این دانش‌آموزان انجام داده و در کنار تحصیل، شرایط تربیت و تعلیم صحیح آنها را نیز فراهم سازیم.

سالارکیا گفت: در این راستا صدها دانش‌آموز نیازمند که تحت پوشش امداد البرز قرار دارند، از شرایط آموزشی مناسبی برخوردار بوده و حتی برای تابستان امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای غنی‌سازی اوقات فراغت این محصلان اجرا شد.

وی اعلام کرد: در تابستان امسال اکثر اهداف مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش محقق شد که اعتبارات لازم را از محل بودجه امداد و کمک‌های مردمی فراهم کردیم.

این مسئول اظهار داشت: به عنوان نمونه 400 دانش‌آموز تحت پوشش در استان البرز طی تابستان امسال به اردوهای فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی سراسری اعزام و توانستند از امکانات و برنامه‌های اردوهای فوق بهره‌مند شوند.

سالارکیا تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان تحت پوشش امداد در اردوهای فوق نقش بسیار مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت آنها و اجرای برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار