تیم فوتبال پاس همدان باز هم بازی برده را با تساوی عوض کرد تا روند نزولی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 19 September 2015
تیم فوتبال پاس همدان باز هم بازی برده را با تساوی عوض کرد تا روند نزولی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس؛ هفته ششم مسابقات فوتبال جام آزادگان با انجام 10 بازی در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

تیم پاس که نهمین سال حضورش را در همدان سپری می‌کند و آخرین قهرمانی رده باشگاهی فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرده، این روزها اوضاع و احوالی مناسبی ندارد و وضعیت بحرانی به خود گرفته است.

در یکی از این بازی‌های هفته ششم جام آزادگان، تیم پاس با وجود برتری 90 دقیقه‌ای برابر تیم نساجی مازندران، در دقیقه 92 بازی برده را با تساوی عوض کرد تا همچنان نوار ناکامی‌های این تیم ادامه‌دار باشد.

شاگردان داوود مهابادی در نیمه نخست این بازی در دقیقه 38 با گل امین پورعلی از حریف مازنی خود پیش افتادند اما در دقایق اضافه نیمه دوم، فشار تیم میزبان جواب داد و گل دقیقه 92 عیسی پرتو، بازی را به تساوی کشاند تا امتیازات این تیم بین دو تیم تقسیم شود.

این بازی، چندمین مسابقه‌ای بود که سبزپوشان همدانی بازی برده را با تساوی یا شکست عوض می‌کنند که باید در روند آماده‌سازی تیم و نحوه تمرینات بدنسازی آنها تجدید نظر صورت بگیرد تا در کوران 38 هفته‌ای لیگ دسته یک، مشکلات بیشتری گرفتار این تیم نشود.

در سایر بازی‌های هفته ششم جام آزادگان، گل‌گهر در سیرجان یک بر صفر آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کرد، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بدون گل مساوی شدند، آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس فولاد یزد را از پیش‌ رو برداشت، فجر شهید سپاسی در یک بازی پرگل سه بر یک داماش گیلان را شکست داد و پارسه، داربی شهر تهران را یک بر صفر به پیکانی‌ها باخت.

گیتی‌پسند در اصفهان مقابل خیبر خرم‌آباد، یک بر یک متوقف شد، نفت مسجد سلیمان قعرنشین با حساب یک بر صفر مس کرمان را شکست داد، ماشین‌سازی تبریز و خونه به خونه مازندران دو بر دو مساوی شدند و ایرانجوان بوشهر دو بر یک شهرداری‌چی‌های اردبیلی را شکست داد.

تا پایان هفته ششم جام آزادگان بدون احتساب بازی معوقه پاس، نماینده دسته اولی فوتبال همدان با کسب سه امتیاز، عنوانی بهتر از نوزدهم جدول 20 تیمی را به خود اختصاص داده و اگر جدول رده‌بندی برعکس شود نماینده همدان از آخر تیم دوم گروه است.

در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های ایران، سه‌شنبه 31 شهریورماه، تیم پاس در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید از تیم قعرنشین پارسه تهران پذیرایی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار