تیم هیئت قایقرانی همدان با کسب 65 امتیاز پس از تیم‌های تاید‌واتر و مقاومت با 113 امتیاز به عنوان نایب قهرمان دومین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 19 September 2015
تیم هیئت قایقرانی همدان با کسب 65 امتیاز پس از تیم‌های تاید‌واتر و مقاومت با 113 امتیاز به عنوان نایب قهرمان دومین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان معرفی شد.

به گزارش فارس؛هیئت قایقرانی استان ورزشکارانی را به دومین دوره مسابقات لیگ آب‌های آرام بانوان کشور اعزام کرد و این رقابت‌ها پس از چهار هفته در دریاچه آزادی پایان یافت و تیم‌ها و نفرات برتر در ماده‌های مختلف معرفی شدند.

دومین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان با قهرمانی تیم‌های تاید‌واتر و مقاومت با 113 امتیاز به طور مشترک، نایب قهرمانی تیم هیئت همدان با 65 امتیاز و کسب عنوان سومی سیمرغ آذربایجان با 31 امتیاز به کار خود پایان داد.

در پایان هفته چهارم رقابت‌ها نیز تیم‌های تاید‌واتر با 26 امتیاز، مقاومت با 20 امتیاز و هیئت همدان با 13 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات هفته چهارم در 6 ماده کایاک تک‌نفره 500 متر، کایاک دو‌نفره 500 متر،کایاک چهار‌نفره 500 متر،کایاک چهار‌نفره 500 متر، کانوی دو‌نفره 500 متر، کانوی یک‌نفره 200 متر و کایاک یک‌نفره 200 متر پیگیری شد و قایقرانان اعزامی از هیئت قایقرانی همدان نیز موفق به کسب عنوان در این رقابت‌ها شدند.

در کانوی دونفره 500 متر فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی از تایدواتر اول شدند، نرگس خدابنده‌لو از هیئت قایقرانی همدان دوم و زیبا سماک حرفه و نادیا تالانک از مقاومت سوم شدند.

مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از مقاومت، کیانا کمال‌زاده و مینا عبداللهی از تاید‌واتر و مونا نوری و مهسا بیگدلی از هیئت همدان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم در کایاک دونفره 500 مترقرار گرفتند.

رقابت کایاک چهارنفره 500 متر نیز با کسب عنوان اولی تاید‌واتر با ترکیب کیانا کمال‌زاده، سارا حنیفه‌زاده، مینا عبداللهی و نرگس غضنفریان، دومی مقاومت با ترکیب مونا ابراهیمی، مهسا آذری، مائده طهماسبی و مهرآذین مهرآوران و عنوان سومی هیئت همدان با ترکیب کیمیا بختیاری، مونا نوری، متینه نوری و مهسا بیگدلی به پایان رسید.

ماده کانوی یک‌نفره 200 متر با کسب عنوان نخست فاطمه کرمجانی از تاید‌واتر، جایگاه دوم توسط هیوا افضلی از هیئت همدان و رتبه سوم زیبا سماک‌حرفه از مقاومت پیگیری شد.

مینا عبداللهی از تاید‌واتر ودر کایاک یک‌نفره 200 متر بر سکوینخست ایستاد، مائده طهماسبی از مقاومت دوم شد و مو‌نا نوری از هیئت همدان عنوان سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است قایقرانان همدانی در سال‌های اخیر و در ماده‌ها و رقابت‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و به اردو‌های مختلف تیم ملی نیز دعوت شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار