کد خبر: ۹۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 17 September 2015
فرماندار ماسال از ساخت مرغداری با ظرفیت تولید 30 هزار قطعه و سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: ساخت مرغداری 30 هزار قطعه‌ای در ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مرغداری روستای ملک‌جهان شاندرمن این شهرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در زمینه احداث مرغداری اظهار کرد: این واحد مرغداری با ظرفیت 30 هزار قطعه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات دولتی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته پنج واحد مرغداری با مجموع ظرفیت 30 هزار قطعه در ماسال به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در این مدت چندین مجتمع بزرگ تولیدات کشاورزی در  ماسال افتتاح شده که در مجمع 30 نفر را مشغول به‌کار کرده است.

فرماندار ماسال، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این شهرستان را اقدام خوب سرمایه‌گذاران منطقه عنوان کرد و با قدردانی از آنها، تصریح کرد: جانمایی نامناسب برای اجرای پروژه یکی از مسایلی است که می‌تواند سرمایه‌گذاران را در اجرای پروژه‌های خود با مشکل مواجه کند.

وی با اشاره به اینکه گاهی سرمایه‌گذار به دلیل نرخ پایین زمین و با هدف کاهش قیمت‌تمام شده احداث ساختمان، اقدام به ساخت پروژه خود در مکان فاقد زیرساخت لازم می‌کند، خاطرنشان کرد: با احتساب هزینه‌ها و پیگیری‌های مورد نیاز برای تامین زیرساخت‌های لازم بر هزینه‌های سرمایه‌گذار افزوده می‌شود.

قاسم‌نژاد، پیگیر برطرف شدن مشکلات سرمایه‌گذاران را از اهداف مهم خواند و یادآور شد: از هیچ کمکی برای حمایت از سرمایه‌گذاران فروگذار نمی‌کنیم.

وی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به مثابه جهادگران عرصه اشتغال و مبارزه با بیکاری دانست و تصریح کرد: تنها در سایه حمایت از سرمایه‌گذاران است که می‌توانیم اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال طرح‌های خوبی در حوزه کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: احداث استخر پرورش ماهی، مرغداری و یک مجتمع بزرگ تولید قارچ با ظرفیت اشتغال 110 نفر از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی با اظهار امیدواری از بهره‌برداری مرغداری 30 هزار قطعه‌ای روستای ملک‌جهان شاندرمن در دهه فجر امسال، یادآور شد: ماسال در گذشته فاقد مرغداری بود اما در دو سال اخیر پنج مرغداری با ظرفیت 130 هزار قطعه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه احداث مجتمع تولید قارچ به دلایل مختلف از جمله کسری سرمایه در گردش سرمایه‌گذار با رکود و توقف در اجرای پروژه مواجه بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و تعاملی با سرمایه‌گذار مربوطه، فاز نخست آن افتتاح شد و فازهای بعدی نیز با شتاب قابل قبول در حال پیشرفت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار