مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استان را چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و از روسای تعاون و کار شهرستان خواست تا این سهمیه‌ها را عادلانه تقسیم کنند.
کد خبر: ۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 17 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، کامران اصغری پیش از ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال رامسر بیمه کارگران ساختمانی را فرصتی مناسب برای حمایت از این قشر برشمرد و با اشاره به سهمیه چهار و ۵۰۰ نفری برای بیمه کارگران در سال جاری گفت: مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی به وجود آمده، باید ریشه‌ای حل شود و موضوعی نیست که در این کارگروه‌ها بتوان آن‌ها را رفع کرد.
اصغری افزود: ما وارث مشکلات عدیده گذشته در زمینه های مختلف هستیم و نباید برای رفع آن‌ها انتظار معجزه از دولتمردان داشته باشیم و سیاست دولت بر ایجاد بنگاه‌های جدید نیست بلکه حفظ بنگاه‌های موجود است.
اصغری ادامه داد: برای دولت امکان‌پذیر نیست که تسهیلات جدید واگذار کند و به همین دلیل برای حفظ اشتغال موجود تلاش می‌کند.
وی گفت: فرهنگ کار در بین قشر جوان فرهنگ درستی نیست زیرا آنان به فکر کار با حقوق ثابت هستند درحالی‌که بسیاری از این جوانان توانمندی ایجاد شغل و کارآفرینی دارند.
مدیرکل تعاون مازندران افزود: راه‌اندازی مراکز مشاوره کارآفرینی در استان و کمیته فنی و حرفه‌ای و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند درزمینهٔ اشتغال بسیار گره‌گشا باشد.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار