معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبرداد.
کد خبر: ۹۶۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایثار: سیدعلی محمدی گفت: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این روز یادآور فداکاری ها و ایستادگی های مردم عزیز ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز بعثی است.
وی اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر امسال با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان فارس برگزار می شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی "عکس ایثار" و تجلیل از ورزشکاران مقام آور شاهد و ایثارگر استان با حضور سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزاری کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه جانبازان فتح خرمشهر به صورت وبینار، دیدار با جانبازان عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، ارسال پیامک تبریک به خانواده های شاهد و ایثارگر، تبلیغات شهری و فضا سازی محیطی و برگزاری مراسم یادواره شهدا در نقاط مختلف فارس، بخشی از برنامه های بنیاد استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار