معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص برگزاری امتحانات حضوری دانش ‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه های امتحانی، به خانواده‌ها اطمینان خاطر داد.
کد خبر: ۹۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 19 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فردین یاوری، با تاکید بر ضدعفونی مستمر حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از حضور دانش آموزان در روزهای برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم، گفت: صحت و سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی اولویت اصلی استان برای برگزاری امتحانات است، لذا تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: حوزه‌های برگزاری آزمون با جمعیت دانش‌آموزی کم تدارک دیده شده و پیش‌بینی دو متر فاصله برای چینش صندلی و رعایت ضوابط ابلاغی برابر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تجربه سال گذشته استان در برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم، افزود: خانواده‌ها خیالشان از باب سلامت دانش‌آموزان در حوزه های برگزاری امتحانات راحت باشد.

یاوری با اشاره به ارزیابی مستمر حوزه های امتحانی، افزود: با ارزیابی‌هایی که در یکی دو روز گذشته داشته‌ایم میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی در حد قابل قبولی است، لذا هیچ نگرانی از باب شیوع بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به در نظر گرفته شدن اتاق ایزوله برای افراد بیمار و مشکوک به کرونا و یا دانش‌آموزان دارای بیماری‌های زمینه‌ای در حوزه های برگزاری امتحانات حضوری، گفت: در صورت نیاز، از دانش آموزان مذکور امتحان به صورت جداگانه گرفته می‌شود.

یاوری در ادامه از خانواده‌ها خواست از هر نوع تجمع در ورودی حوزه‌های آزمون و جلوی مدارس به خصوص در زمان ورود و خروج دانش آموزان صرف نظر کنند تا خدای نکرده سلامت دانش آموزان به خطر نیافتد.

به گفته یاوری امتحانات نهایی داوطلبان پایه دوازدهمی استان کرمانشاه به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور 18 هزار و 500 دانش‌آموز در 184 حوزه امتحانی از 27 اردیبهشت به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع شده و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار