علی اشرف باقری فرد در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه گفت: دانش اموزان از نحوه برگزاری آزمون‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان امتحانات بسیار راضی هستند.
کد خبر: ۹۶۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 19 May 2021

علی اشرف باقری فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی کرونا و همچنین وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌های پایانی پایه نهم و دوازدهم، ٢١ حوزه امتحان نهایی برای پایه دوازدهم در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه این امتحانات با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: پدال‌هایی حاوی محلول ضدعفونی کننده دست و تعداد محدودی ماسک در ابتدای درب ورودی حوزه‌ها قرار دادیم که اگر دانش آموزی ماسک به همراه نداشته باشد، ماسک در اختیارش قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرمانشاه ادامه داد: سعی کردیم فضا‌هایی که وسعت بیشتری دارند را به عنوان حوزه امتحان نهایی انتخاب کنیم، همین اصول برای پایه‌های نهم هم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فاصله فیزیکی در برگزاری امتحانات برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، خاطر نشان کرد‌: با یاری خداوند تا کنون مشکلی نداشته ایم و طی بازدیدی که امروز همراه با مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس شاهد ام البنین، شاهد امام باقر و همچنین هنرستان کوشا به عمل آمد، شرایط مناسب ارزیابی شد.

باقری فرد تاکید کرد: طی مصاحبه‌ای که امروز با دانش آموزان حین و یا پس از آزمون به عمل آمد و سوالاتی از آنان پیرامون نحوه برگزاری امتحانات پرسیده شد، بیاناتشان منعکس کننده احساس رضایتمندی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار