کد خبر: ۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 17 September 2015
شهرداری شهر جدید هشتگرد روز پنج شنبه در نشستی از بانوی کاراته کار این شهر که موفق به کسب مدال در مسابقات لیگ جهانی کاراته در ترکیه شده بود تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا آتوسا رضایی عضو تیم ملی کاراته ایران در رده سنی نوجوانان است که در مسابقات لیگ جهانی کاراته توانست مقام سوم را کسب کند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این دوره از مسابقات به اهتزاز درآورد.

شهردار شهر جدید هشتگرد در این نشست گفت: سکونت ورزشکاران مدال آور کشوری و بین المللی افتخاری بزرگ برای شهروندان و مدیران این شهر است .

سید مسعود بزرگ زاده اظهار کرد: ورزش و امور فرهنگی در برنامه کاری شهرداری شهر جدید هشتگرد جایگاه خاصی دارد زیرا معتقدیم این شهروندان سالم هستند که به شهر روحیه ، نشاط و انگیزه کار کردن می بخشند.

وی بیان کرد: توسعه ورزش در این شهر که دارای آب و هوای سالم و فضای مناسب برای فعالیت های عمومی و تخصصی ورزشی است نیاز به توجه و توسعه بیشتری دارد.

شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به فعالیت 13 هیات ورزشی در این شهر که بیش از یکهزار ورزشکار را تحت پوشش دارند یادآور شد: احداث سه سالن ورزشی در برنامه کاری این شهرداری قرار دارد .

وی توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی را یکی از نیازهای مردم این شهر برشمرد و افزود: در این شهر استعدادهای ورزشی وجود دارد که شناسایی آنان با هدف قهرمان پروری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برای توسعه فضای ورزشی و فرهنگی در این شهر به دنبال دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم تا با مشارکت آنان زیر ساخت های لازم برای خدمات رسانی در این دو بخش مهم برای شهروندان فراهم شود.

بزرگ زاده ادامه داد: شهرداری برای ارنقاء زیر ساخت های ورزشی ، فرهنگی ، درمانی ، اقتصادی ، اجتماعی و خدماتی در این شهر آماده همکاری با بخش خصوصی است .

شهر جدید هشتگرد با حدود 60 هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار