شرکت برق تهران بزرگ:
مدیرعامل شرکت برق تهران بزرگ گفت: با هدف کاهش بار شبکه برق پایتخت، انشعاب تعدادی از وزارتخانه‌ها و ادارات بزرگ تهران قطع شد.
کد خبر: ۹۶۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 22 May 2021

به گزارش تابناک تهران و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق پایتخت؛ حسین صبوری روز شنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی گسترده در خصوص لزوم کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در بخش اداری، متاسفانه برخی از وزارتخانه ها و ادارات با وجود هشدارها و اخطارهای مکرر، مصرف برق خود را به میزان تعیین شده کاهش ندادند و به همین دلیل به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده در کلان شهر تهران، این شرکت بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اقدام به قطع برق این دستگاه ها کرد.

وی با بیان این که کاهش و مدیریت مصرف برق در این برهه زمانی برای تامین برق کشور بسیار حیاتی است، تاکید کرد: هر سازمان و نهاد دولتی که ابلاغیه های مربوط به مدیریت مصرف را رعایت نکند به طور حتم با قطع برق مواجه خواهد شد.

در همین حال سخنگوی صنعت برق نیز امروز اعلام کرد: برق ۴ سازمان دولتی به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده، با ابلاغ قبلی، قطع شد.

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: برق این سازمان ها که پیشتر نیز نسبت به رعایت نکردن سقف و الگوی تعیین شده اخطار دریافت کرده بودند، قطع شد.

وی ادامه داد: وزارت صمت، بانک ملت(مرکزی)، بنیاد تعاون و سازمان ثبت و اسناد کشور۴ ساختمانی است که برق آنها امروز با هماهنگی و ابلاغ قبلی، قطع شد.

به گفته رجبی مشهدی، براساس ابلاغ صورت گرفته توسط وزارت نیرو، سازمان های دولتی باید مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار