معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستاد تخصصی تسهیل در استان برای بسیاری از موضوعات اقتصادی باید سیاستگذاری و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 25 May 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ مصوبات خوبی در ستاد تسهیل داشتیم که روند اجرایی شدن این مصوبات رو به رشد بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در پایان ماه‌های دولت هستیم باید کارهای که از قبل وجود دارند به نتیجه رسیده و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل کمک کنند تا موضوع مصوبات اجرایی و اگر اجرایی نمی شوند به دنبال دلیل اجرا نشدن آن باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رصد کل مصوباتی که در ستاد تسهیل بوده انجام و مصوباتی که به ستاد ملی برده شده نیز بررسی شود که چرابعضی اجرایی نشده است، تصریح کرد: ضرورت دارد با شرایط ویژه دوباره این گونه مصوبات اجرا شود.

وی با بیان اینکه همچنین نشستی برای بررسی مصوبات ستاد تسهیل در ۲ سال گذشته برپا شود خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغی که برای سیستان و بلوچستان شده در جهت احیای واحدهای راکد یک جلسه از ستاد تسهیل با دستور کار ویژه این موضوع برگزار شود.

زنگنه اظهارداشت: نشست‌های تخصصی ستاد تسهیل در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و خدمات به صورت تخصصی، دقیق و منظم انجام شود.

لازم به ذکر است در این نشست مشکلات بانکی هفت واحد تولیدی در شهرستان های زاهدان ، خاش ( تعداد ۲واحد ) ، نیکشهر ( تعداد ۲ واحد ) ، هامون و کنارک مورد بررسی قرار گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار