مدیر امور آبفا شهرستان کنگاور از رفع افت فشار آب هشت نقطه از محلات شهر کنگاور خبر داد و گفت: فرسودگی شبکه توزیع آب در چند سال گذشته موجب بروز مشکلات عدیده‌ای در سطح شهر از جمله در هشت محله شده بود.
کد خبر: ۹۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 26 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حبیب الله خزایی»  افزود: این مشکل در محدود محله های مسکن مهر مهرآوران، روبروی هلال احمر، پاشاخانی، کوی شهید اکبری، دامپزشکی، تپه افشارپور، کوی ۹ خیابان شهید رجایی و زمین‌های پیرزادفر حل شد.

وی با بیان اینکه قطع آب و پایین بودن فشار مشکل اصلی ساکنان این مناطق بود، گفت: برای بازسازی و جایگزینی تجهیزات جدید اعتباراتی از محل منابع مالی جاری امور آبفا این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: با رفع کمبود آب شرب در این مناطق حدود ۶۰۰ خانوار با جمعیتی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

خزایی افزود: پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور بی وقفه در کنار مردم شهرستان هستند و برای رساندن آب شرب سالم و بهداشتی تلاش می کنند.

او با بیان اینکه رضایت مشترکان در سایه یک سازمان موفق و پویا حاصل می شود، افزود: تمامی تلاش های صورت گرفته در مجموعه امور آبفا شهرستان کنگاور در راستای ارایه مطلوب خدمات مطلوب و ارتقای رضایتمندی مشترکان برنامه ریزی شده است.

خزایی در خاتمه با اشاره به خشکسالی های اخیر گفت، برای گذر از تنش آبی و تابستانی با کمترین افت فشار آب و یا قطعی آب، مردم شریف شهرستان کنگاور باید با رعایت الگوی مصرف آب و ترویج فرهنگ ارزش‌گذاری به این مایه حیات ما را در ارایه خدماتی مطلوب یاری نمایند.

شهرستان کنگاور متشکل از ۲ شهر، یک بخش مرکزی، پنج دهستان و ۸۵ روستا است.

این شهرستان دارای ۸۰ هزار نفر جمعیت و در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار