کاتبی از برپایی نماز جمعه هفتم خرداد ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «ناصر کاتبی» گفت: بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اقامه نماز جمعه در شهرهای وضعیت نارنجی با رعایت دستورالعمل های ویژه از هفته گذشته از سر گرفته شده است.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: بنابراین اقامه نماز جمعه در جهرم نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فردا جمعه ۷ خرداد ماه در شهرستان جهرم انجام می شود.

 

وی از نمازگزاران خواست با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری فیزیکی در این آیین عبادی و سیاسی شرکت کنند.

 

کاتبی در ادامه استفاده نمازگزاران از ماسک و همچنین مواد ضدعفونی کننده برای حفظ بهداشت محیط و سلامت افراد در مکان اقامه نماز را ضروری دانست و افزود: همچنین استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم عنوان کرد: در هفته های گذشته برنامه «سخن جمعه» بدون حضور نمازگزاران توسط امام جمعه جهرم ضبط و از طریق رسانه‌های نماز جمعه جهرم در فضای مجازی به صورت ویدئو، صوت و متن منتشر شده است.

برچسب ها: نماز جمغه ، جهرم ، برگزاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار