امام جمعه موقت مه ولات:
امام جمعه موقت مه ولات با تاکید بر اینکه برخلاف تصورات و القائات اتاق فکرهای بیگانه که در داخل کشور هم عده ای آن را تکرار میکنند، انقلاب تمام شدنی نیست، گفت: امنیت عزت و قدرت امروز کشور مرهون روحیه انقلابی ما است.
کد خبر: ۹۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 18 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از سیمای مه ولات، حجت الاسلام و المسلمین عباس شاهوردی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر فیض آباد با تاکید بر اینکه برخلاف تصورات و القائات اتاق فکرهای بیگانه که در داخل کشور هم عده ای آن را تکرار میکنند، انقلاب تمام شدنی نیست، گفت: امنیت، عزت و قدرت امروز کشور مرهون روحیه انقلابی ما است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی منهای روحیه انقلابی منفعل و تاثیرپذیر است نه تاثیرگزار و در واقع نمی توان چنین نظامی را جمهوری اسلامی دانست چون بی خاصیت، بی ثمر و نوکر بیگانگان خواهد بود.

خطیب جمعه مه ولات با بیان اینکه در خطبه دوم نماز جمعه مسائل روز جهان اسلام و مسلمین بیان می شود، در جواب کسانی که معتقدند شدت گرفتاری مردم به حدی است که فرصت گوش کردن به مسائل سیاسی را ندارند، اظهار کرد: هداف خطیب جمعه از بیان اینگونه مسائل جز رفع مشکلات مردم نیست.

وی هدف دیگر خطیب جمعه را اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه دانست و افزود: مقام عظمای ولایت چندین سال است که در سخنرانی های مختلف در رابطه با مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، رانت خواری و امتیازخواهی در جامعه تذکر می دهند و مسلما اگر اینگونه مسائل برطرف شود، مشکلات مردم نیز روز به روز کمتر خواهد شد.

امام جمعه موقت مه ولات با انتقاد شدید از کسانی که انتقاد را اختلاف معنی می کنند، خاطرنشان کرد: اتحاد، به معنی حرف نزدن نیست، بلکه باید همه گروهها و احزاب سیاسی با حق برخورداری از آزادی بیان انتقادات، آراء و نظرات خود را مطرح کنند و قطعا مردم بهترین آن را انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی و تلاش در راستای تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب را از عوامل پیشگیری کننده نفوذ دشمن در کشور مطرح کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نسبت به نیازهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در ابعاد مختلف احاطه و اشراف کامل دارند و سخنان ایشان بسیار آگاهانه و مدبرانه است.

حجت الاسلام شاهوردی ضمن اشاره به مناسبت های مهم هفته و آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه اظهار کرد: شهدا بهترین و گرانبهاترین ثروت خود یعنی جانشان را خالصانه در راه انقلاب و اسلام فثار کردند، وای بر ما مسئولان اگر نتوانیم مقام و منصب و موقعیت را برای حفظ نظام فدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار