بهمن ریحانی در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 03 June 2021

بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با همکاری قرارگاه امام حسن(ع) کرمانشاه یعنی سپاه، کمیته ی امداد و ستاد اجرایی بعد از صحبت های مقام معظم رهبری بیش از ۳۲٠ هزار بسته  معیشتی، بیش از ۲۷٠ هزار بسته ی دارویی، لوازم بهداشتی و بسته های آموزشی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: در بحث جهیزیه به۵۴٠ زوج که در فضای کرونایی دچار مشکل بودند کمک کردیم، کمک به آزادی ۴۶٠ زندانی غیرعمد با کمک خیرین و مردم ، تهیه و توزیع میلیون ها بسته  قرص نان، طبخ غدا گرم از عمده کارهای این قرارگاه در ایام کرونا است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: این کمک های و رزمایش ها همچنان ادامه دارد  و ما درآینده بحث جهیزیه را افزایش و برای مدد جویان بهزیستی خانه خواهیم ساخت.

وی خاطر نشان کرد: توجه کنید امروز بزرگترین رزمایشی که در پیش داریم انتخابات است، همه دشمنان قسم خورده  انقلاب و همه  دشمنانی که در قتل و شهادت شهید سلیمانی با هم متحد بودند همه با هم متحد شدند که مردم پای صندوق های رای نروند .ولی اینکار عملی نخواهد شد.

ریحانی در پایان گفت: مردم باید با این نگاه که دشمنان ما چه نگاهی به شهدای بزرگی که ما به آنها احترام می گذاریم دارند با حمد خدا و با عزت در این انتخابات شرکت خواهند کرد و با عزت و سربلندی چهره ی زیبای دیگری را به رخ دشمنان ما خواهند کشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار