اکبر میثاقی در گفتگو با تابناک:
دبیر جبهه ایستادگی در استان کرمانشاه گفت:تلاش ما پیروزی جبهه انقلاب است که با این انتخاب می‌شود دولت اقدام و تحول را به وجود آورد.
کد خبر: ۹۶۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 04 June 2021

اکبر میثاقی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آرای دکتر محسن رضایی در استان کرمانشاه چشمگیر و در اوج خود می باشد و افراد زیادی هر روز به ستاد انتخاباتی ایشان افزوده می شود و ما با تمام وجود در خدمت هواداران دکتررضایی است.

وی خاطر نشان کرد: چرا که محبوبیت دکتر رضایی در این خطه شهید پرور سرآمد است و مردم استان مرزنشین کرمانشاه دلاوری ها و رشادت های ایشان را در جهت دفاع از این خاک فراموش نکرده اند و توان مدیریتی ، اخلاق مداری ، توان اقتصادی ، برنامه های کارآمد و قابل اجرای ایشان این انگیزه را نسبت به پیروزی ایشان بیشتر کرده است و دیگر کاندیدها در این خصوص شانس رضایی را ندارند.

میثاقی تصریح کرد : ستاد دکتر رضایی در استان خودجوش و مردمی تشکیل شده و کلیه شهرستان های استان دارای ستاد مردمی برای تبلیغات برنامه های ارزشمندایشان آماده هستند .

 دبیر جبهه ایستادگی در استان کرمانشاه اظهار کرد: از مردم خطه غرب و دیگر هموطنان خواست که بدون احساسات و با آگاهی و بصیرت سیاسی در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای رای دهند که دارای برنامه های اقتصادی و مبارزه با فساد و حامی محرومان و جوانان باشد که در این زمینه دکتر رضایی فردی اخلاق مدار والایی و دارای برنامه اجرایی قوی و دارای تجربه فراتر در همه زمینه های اقتصادی -امنیتی -فرهنگی و سیاسی می باشد .

وی در پایان گفت :تلاش ما پیروزی جبهه انقلاب است .و با این انتخاب می‌شود دولت اقدام و تحول را به وجود آورد مردم پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و یک تحول را به وجود خواهد آورد و ایستادگی ملت ایران تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد و با دولت جدیدو رفع تحریم ها دوران طلایی ملت ایران شروع خواهد شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار