معاون استاندار فارس، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم امیدآفرینی داشته باشیم نباید داشته های خود را از بین ببریم زیرا نادیده گرفتن داشته ها یعنی ایجاد یاس و ناامیدی و نبود پویایی برای ایجاد رشد و توسعه بهتر است.
کد خبر: ۹۶۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 07 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلیل حسنی فرماندار ویژه شهرستان لارستان در جلسه شورای اداری لارستان بیان کرد: ستاد انتخابات شهرستان از ماها پیش در تشکیل هیئت اجرایی، تایید صلاحیت ها، تعیین شعب اخذ رای، تعیین نمایندگان فرماندار و غیره در تمامی شهرها و روستاها اقدامات و فعالیت هایی را انجام داده است، که خدا را شکر این مهم روند مطلوبی دارد.

او تصریح کرد: در برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و قاعده‌مند و قانونی فاکتورهای زیادی موثر است که مهمتر از همه زمینه ساز برگزاری انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

حسنی ادامه داد: مجریان برگزاری انتخابات، تمام سعیشان این است که انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار می کنند که سال‌های گذشته، امسال نیز بهتر و پرشورتر از سالهای قبل، انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان افزود: با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش می شود بهترین راه برای بوجود آمدن امنیت پایدار، آرامش، آسایش و استقلال کشورمان، رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی باشد.

او اشاره به اینکه قهر با صندوق رای، نبود تاثیرگذاری در تعیین سرنوشت خویش و آیندگان را بدنبال دارد اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین خدمات به منظور محرومیت زدایی، بسترسازی، زیرساختی، خدماتی، عمرانی و اجرایی ارائه کرده است و هیچ کس نافی این تلاش‌ها نیست واین برکات و ثمرات حاصل تلاش و همت تمام دولت های قبل و فعلی بوده است که همه این خدمات قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

معاون استاندار فارس، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم امیدآفرینی داشته باشیم نباید داشته های خود را از بین ببریم زیرا نادیده گرفتن داشته ها یعنی ایجاد یاس و ناامیدی و نبود پویایی برای ایجاد رشد و توسعه بهتر است.

حسنی با بیان اینکه برخی محدودیت ها و مشکلات ناشی از خوی استکباری است که بر کشورهایی که به دنبال استقلال هستند، تحمیل می شود، گفت: تمامی اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درمانی، بهداشتی، آموزشی، بیمه‌ای و همه و همه تقویت کننده نظام و انقلاب است.

او بیان کرد: قوه مجریه یکی از پایه‌های مستحکم و اصلی نظام بوده و اگر خدایی نکرده این پایه مستحکم، آسیب دید، طبیعی است که نظام نیز با مشکلاتی مواجه می شود.

معاون استاندار فارس، تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سه قوه قضاییه، مقننه و مجریه در کنار هم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب فعالیت می کنند و تخریب هر کدام از آن ها، خدشه ای به نظام وارد می شود زیرا نقد خوب است اما باید نقد منصفانه باشد که ضعف ها برطرف شود.

رئیس شورای اداری لارستان ادامه داد: وظیفه همه ما در مرحله اول روشنگری، شفاف سازی و امید آفرینی در موضوع انتخابات و آینده کشور است که می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان توانمندی ها و اقدامات و فعالیت‌های دولت را برای مردم تشریح کنند و مردم نیز با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند تا امید در جامعه سرزنده شود و مشارکت خوبی در انتخاب اصلح رقم بخورد.

حسنی افزود: تلاش ما مجریان انتخابات بر این است که روان سازی خوب ایجاد کنیم و طبق دستورالعمل ها و ضوابطی که اعلام کرده اند، فاصله گذاری فیزیکی را رعایت، تا با تجمعات حداقلی، انتخابات پر شوری را برگزار کنیم.

او اضافه کرد: مردم عزیز مطمئن باشند که تمامی شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت می شود به طوری که در هر یک از شعب اخذ رای ناظر بهداشتی مستقر است و نظارت کامل را دارد و مردم از این بابت هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و با خیالی آسوده می توانند رای دهند.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: مسئولان باید با دقت نظر، وجدان کاری بهتر و بیشتر کارها و فعالیت‌ها را تا روز آخر کار دولت به پیش ببرند، به خصوص در پایان طرح های نیمه تمام تلاش شود.

او گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان، ۱۳۹ شعبه پیش بینی شده که از این تعداد ۷۴ شعبه در مناطق شهری و ۶۵ مورد نیز اعم از ثابت و سیار، مناطق روستایی را پوشش می دهد.

حسنی با بیان اینکه عوامل انتخابات پیش رو، حدود ۵ هزار نفر هستند، بیان کرد: تعداد داوطلبان در این دوره در حوزه شهری ۱۲ درصد و در مناطق روستایی نیز ۱۱ درصد نسبت به دوره پنجم در شهرستان لارستان رشد داشته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان، تصریح کرد: مجموع ثبت نام کنندگان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای منطقه لارستان ۱۶۹ نفر و روستایی و تیره عشایری را ۵۹۴ است.

او ادامه داد: با توجه به تنش آبی در منطقه از شهروندان تقاضا می شود در مصرف آب و برق به خصوص ادارات صرفه جویی شود تا امور آبفا، امور آب و شرکت توزیع برق شهرستان لارستان هم مدیریت کنند.

حسنی بر انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی در ارتفاعات شهرستان تاکید کرد و افزود : منابع طبیعی شهرستان لارستان به کمک همیاران منابع طبیعی و سازمان های مردم نهاد مراقبت کنند که در فصل تابستان آتش سوزی در ارتفاعات رخ ندهد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان، اضافه کرد: با توجه به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی همه ادارات موظف هستند که با ستاد انتخابات شهرستان همکاری و تمامی تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی خود را برای انتخابات ۲۸ خرداد بسیج کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار