نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: : افراد بدانند با توهین نمی توانند رأی جمع کنند، زیرا مردم این رفتارها را به خوبی می شناسند و باید دست از این بداخلاقی ها بردارند.
کد خبر: ۹۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 09 June 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: افراد باید از بیان شعارهای تاریخ مصرف گذشته و واژه های بیات شده دست بردارند و به دنبال ارائه برنامه باشند، زیرا مردم بر گفتارشان شاهد و ناظر هستند.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس یازدهم اظهار کرد: این که افراد یکسره در جلسات مناظره دست به توهین و تهمت به دیگران و بیان مسائل تاریخ مصرف گذشته می زنند و به مردم اهمیت نمی دهند، به نوعی توهین به شعور، فرهنگ و تاریخ این جامعه است.

وی افزود: افراد بدانند با توهین نمی توانند رأی جمع کنند، زیرا مردم این رفتارها را به خوبی می شناسند و باید دست از این بداخلاقی ها بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم دارای بینش و آگاهی سیاسی هستند و به دور از مسائل گروهی، حزبی، قومی و... به برنامه های افراد توجه می کنند، لذا امیدواریم در مناظرات بعدی شاهد چنین مسائلی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار