با حضور حجت الاسلام زائری برگزار می شود/
تابناک: مجموعه فرهنگی عاشوراییان از 29 شهریورماه ۱۳۹۴، فصل جدید هیئت هفتگی خود را تحت عنوان بهشت با حضور روحانی نواندیش حجت الاسلام زائری و موضوع «سبک زندگی شما چگونه است؟» ویژه ی دانشجویان و طلاب در طی ۱۶ جلسه برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 19 September 2015

مجموعه فرهنگی عاشوراییان از 29 شهریورماه ۱۳۹۴، فصل جدید هیئت هفتگی خود را تحت عنوان بهشت با حضور روحانی نواندیش حجت الاسلام زائری و موضوع «سبک زندگی شما چگونه است؟» ویژه دانشجویان و طلاب در طی ۱۶ جلسه برگزار خواهد کرد.


هیئت هفتگی عاشوراییان که تا به حال سلسله مباحث معرفتی را در کلام امیرالمومنین (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و موضوع شرح خطبه ی متقین، نامه ی ۳۱ نهج البلاغه و عرفان عملی در سیره امام خمینی (ره) برگزار کرده است، این بار با حضور روحانی نواندیش حجت الاسلام محمدرضا زائری، فصل سوم بهشت را با عنوان «سبک زندگی شما چگونه است؟» آغاز خواهد کرد. محتوای این جلسات انتخاب ۱۶ موضوع از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سفرشان به خراسان شمالی؛ در مورد سبک زندگی است که ارتباط بیشتری با زندگی روزمره دارد.

گفتنی است شیوه برگزاری جلسات به این صورت می باشد که در هر جلسه موضوع هفته آینده مطرح می شود و مخاطبان می توانند سوالات و دغدغه های خود را برای جلسه ی بعد عنوان کنند تا حجت الاسلام زائری مباحث طرح شده را در قالب سخنرانی خود جمع بندی نمایند.

همچنین ۵ جلسه ی این فصل از بهشت قبل از ایام محرم الحرام و ۱۱ جلسه ی آن بعد از ویژه برنامه ی محرم عاشوراییان برگزار می شود. اولین جلسه در باب چرایی و تعریف سبک زندگی خواهد بود تا مخاطبان به یک مفهوم مشترک در این مسئله برسند، چرا که تعاریف و برداشت های متفاوتی از سبک زندگی وجود دارد.

حجت الاسلام زائری کارشناس و فعال فرهنگی، تربیتی و مطبوعاتی در قالب های متفاوتی من جمله نشریات کودک و نوجوان، سردبیری روزنامه های کثیرالانتشار، صاحب امتیازی و انتشار نشریات تخصصی حول موضوعات خاصی همچون سینما، هیئات مذهبی و کمیک استریپ را در کارنامه ی فعالیت های خود دارند و تألیف گر کتب متعددی تحت عنوان های حجاب بی حجاب، باید رفت، قدم کلیک هایتان برچشم و… هستند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جلسات هیئت هفتگی بهشت را یکشنبه ی هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی حاج محمد یزدخواستی در دفتر مجموعه واقع در خیابان ابن سینا، کوچه ارشاد (۳۳)، روبروی مسجد آقانور، پرچم بهشت دنبال کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
خیلی خوبه این مدل جلسات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار