مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران گفت: لیست‌های حمایتی کاندیداهای شورای شهر منتسب به جریان نخبگان غرب تهران صحیح نیست.
کد خبر: ۹۷۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 17 June 2021

 

محمد عذیری مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران با اشاره به انتشار لیست اسامی کاندیدای مورد حمایت نخبگان در فضای مجازی اظهار داشت: بدون شک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا نمایانگر اقتدار ملی در عرصه‌های بین المللی است، بنابراین ضرورت دارد تا با مشارکت حداکثر، انتخاباتی شایسته و درخور شأن ایران اسلامی و مردم برگزار شود.

وی گفت: هیچ‌کدام از اخبار منتشره درباره لیست اعلامی نخبگان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در غرب استان تهران صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود و از مردم نیز درخواست می‌کنیم اخبار رسمی خانه نخبگان را از صفحات رسمی در فضای مجازی و همچنین وبسایت رسمی این مرکز پیگیری کنند.

مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران بیان کرد: دغدغه اصلی ما افزایش مشارکت است و خانه نخبگان غرب استان تهران هیچ گونه جهت گیری خاصی ندارد و اخبار منتشر شده در خصوص حمایت این مرکز از هرگونه لیست انتخاباتی شواری شهر کذب می‌باشد.

عذیری ضمن اشاره به اینکه افراد و لیست‌ها نباید به دنبال سهم خواهی برای عقبه خودشان باشند، عنوان کرد: ما همواره در تمامی ادوار شوراهای شهر همکاری و تعاملات خوبی با مجموعه مدیریت شهری داشته و خواهیم داشت ولی با انتشار هرگونه لیست حمایتی منتسب به خانه نخبگان برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی در پایان با دعوت از آحاد نخبگان و جوانان جهت حضور در انتخابات پیش رو تصریح کرد: از نخبگان انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و به ویژه فضای مجازی عموم شهروندان و به ویژه جامعه هدف خود را جهت تعیین سرنوشت خویش به حضور در انتخابات دعوت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار