رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد:
۳۹ درصد آرای مأخوذه خراسان جنوبی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه مربوط به گروه های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال بوده است. رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: ۱۵.۷ درصد مجموع آرا در گروه سنی ۱۸ تا ۲۵، ۲۲.۹ درصد در گروه سنی ۲۵-۳۵، ۲۲.۸ درصد آرا مربوط به گروه سنی ۳۵-۴۵ سال و ۱۵.۶ درصد مربوط به گروه سنی ۴۵-۵۵ سال بوده است.
کد خبر: ۹۷۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 21 June 2021

به گفته "خوش خبر" ۱۱.۱ درصد آرای استان در گروه سنی ۵۵-۶۵ سال، ۹.۸ درصد آرا در گروه های سنی ۶۵- ۸۵ سال اخذ شده است.
وی یاداور شد: همچنین ۵ هزار و ۳۰۷ نفر نیز با درصد مشارکت ۱.۲ در گروه سنی ۸۵ سال به بالا، رأی داده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به مشارکت ۷۴.۲ خراسان جنوبی در انتخابات گفت: در این دوره هم، خراسان جنوبی با اختلاف ۵-۶ درصد نسبت به دیگر استان ها در رأس مشارکت است.
وی با اشاره به توزیع ۷۱۰ هزار تعرفه ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی استان تصریح کرد: از مجموع تعرفه های توزیعی ۵۹.۷ درصد مصرف شده و ۴۰.۳ درصد مورد استفاده قرار نگرفته اند.
به گفته وی؛ مجموع آرای مأخوذه صحیح و باطله استان ۴۲۲ هزار و ۵۹۹ مورد است که از این تعداد۳۹۵ هزار و ۹۳۵ رأی، صحیح بوده اند.
رئیس ستاد انتخابات با تأکید بر این که میزان مشارکت مردم در شهرستان های استان از ۶۰ تا بیش از ۱۰۰ درصد بوده، افزود: از مجموع آرای مأخوذه صحیح، سید ابراهیم رئیسی ۸۱.۲ درصد آرا ، عبدالناصر همتی ۵.۵ درصد، محسن رضایی میرقائد ۴.۳۳ درصد و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ۲.۹ درصد آرا را کسب کرده اند.
به گزارش روابط عمومی استانداری وی در پایان از مشارکت ۵۱ درصدی بانوان در این دوره از انتخابات خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار