آخرین مسابقه از فصل 1400 - 1399 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر چهارمین روز تیر ماه 1400 در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 24 June 2021

به گزارش تابناک قم، آخرین مسابقه از فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم عصر چهارمین روز تیر ماه به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در حالی برگزار می‌شود که تیم قهرمان سهمیه حضور در لیگ آزادگان را کسب می‌کند.

این دیدار بین تیم‌های سرخپوشان و هما از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و تیمی که برنده بازی شود عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را به دست آورده و همزمان نمایندگی قم در رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان را کسب خواهد کرد.

حساسیت این بازی آنقدر زیاد است که کمیته داوران هیات فوتبال استان قم، تیم داوری دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران را برای قضاوت این بازی هماهنگ کرده، بر این اساس علی صفایی با کمک حسن ظهیری و محمدعلی پورمتقی این دیدار را قضاوت می‌کند و داور چهارم جواد نصراللهی است.

مسابقات فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با حضور ۱۰ تیم هما، سرخپوشان، مهام‌پلیمر، عقاب، سیاه‌جامگان، ذوالفقار، پاسارگاد، پیام، نوینو و پاناسیرو آغاز شد که در همان هفته‌های آغازین تیم پاناسیرو از ادامه مسابقات کنار رفت و هشت تیم دیگر به ادامه بازی‌ها پرداختند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مهام‌پلیمر با ۱۷ امتیاز در صدر ایستاد و تیم‌های هما، عقاب و سرخپوشان با امتیاز مشابه ۱۴ و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب کردند و این چهار تیم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال قم رسیدند، دیدارهای این مرحله به شکل دوره‌ای برگزار شد و نتایج به شکلی رقم خورد که اکنون در هفته سوم و پایانی آن تیم قهرمان مشخص می‌شود.

در دو هفته قبلی دیدارهای مرحله نهایی، هر دو تیم هما و سرخپوشان موفق به شکست عقاب و مهام‌پلیمر شده‌ و ۶ امتیازی هستند، حالا این دو تیم برای کسب مقام قهرمانی حریف یکدیگر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار