امام جمعه موقت اصفهان گفت: پیشرفت کشور در تولید پنج واکسن کرونا با وجود تبعیض ها و تحریم ها مایه مباهات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۷۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 25 June 2021

آیت الله حاج سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان که در مُصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، افزود: تولید واکسن با کیفیت بر افتخارات علمی و معنوی کشورمان می افزاید.

وی ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعی فرهنگمداری هستند، با سرقت واکسن از دیگر کشورها و اعمال تبعیض بین مردم و مدیران، سفید پوستان و سیاه پوستان در استفاده از این واکسن سابقه بدی از خود بجا گذاشتند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: متخصصان ایرانی واکسن های متعددی را تولید کردند و امیدواریم در اینده نه چندان دور علاوه بر استفاده همه ملت ایران بتوانیم صادراتی را به دیگر کشورها انجام دهیم.

وی افزود: ملت ایران با توجه به سابقه استکبار جهانی، اروپاییان و حتی آژانس بین المللی انرژی اتمی و موضع گیری‌های سخیف آنها در بیانیه های اخیرشان، هیچ اعتمادی به آنها ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی ادامه پیدا خواهد کرد اما بدانید که این مذاکرات چیزی جز وقت کشی، فریب دهی، زیاده خواهی و تحقیر کشور ایران و تحمیل خوی استکباری دشمنان به ایران نتیجه دیگری بدنبال نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: غربی‌ها بجای رفع مطلق تحریم‌ها بدنبال این هستند که این تحریم‌ها را در مدت چهار تا ۶ ماه رفع کنند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: برغم تلاش های دشمن، بیش از ۴۹ درصد مردم با حضور عاقلانه و بصیرانه خود و با علم به اینکه رای آنها تاثیر مستقیمی در سرنوشتشان دارد، در انتخابات شرکت کردند.

ایت الله مهدوی گفت: ۶۲ درصد مردم ایران به رییس جمهور منتخب رای دادند و دشمنان را مایوس و رهبر انقلاب را شاد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :