نماینده ولی فقیه:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: شهدای هفتم تیر سند مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تروریست‌ها اکنون در دامن کشورهای اروپایی قرار دارند.
کد خبر: ۹۷۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 26 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: انتخابات با فراز و نشیب هایی که داشت در ۲۸ خردادماه برگزار شد و به خوبی نتیجه‌ای که مردم به دنبال آن بودند رقم خورد، ملت از مدت‌ها قبل خودشان را برای این رویداد سیاسی آماده کرده بودند که در این راستا از تمامی اقشار تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: مردم برغم مشکلاتی که داشتند با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید کردند و امیدواریم مصوبات سفر رییس قوه قضاییه که اکنون رییس جمهور منتخب شده است برای استان عملی شود، پاسخ فداکاری مردم در انتخابات پیشرفت اقتصادی خواهد بود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه و تبریک به قضات و کارکنان دادگستری بیان کرد: اجرای عدالت و رضایتمندی مردم باید در دستور کار این قوه قرار گیرد باید همچنان با اقتدار اجرای عدالت در جامعه ادامه پیدا کند. 

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: همچنین رضایتمندی مردم و نظرسنجی در طول این هفته باید صورت گیرد و مشاهده کنیم که مردم نسبت به سازمان‌های مراجعه‌کننده چه میزان رضایتمندی داشته و برنامه‌ها برای اعتماد به نظام اسلامی افزوده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: امیدواریم با فعال شدن واحدهای تولیدی راکد مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

وی با اشاره به روز یکم تیرماه روز اصناف افزود: اصناف در شیوع کرونا همکاری لازم را برای حفظ سلامت مردم و با رعایت دستورات بهداشتی با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام دادند.

وی با اشاره به پنجم تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر گفت: پیشگیری و درمان مقدم است همچنین ایجاد اشتغال، فراهم کردن مسکن، ازدواج و ایجاد مراکز مشاوره و اطلاع رسانی در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر می‌تواند زمینه کاهش از آسیب‌های اجتماعی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: اعمال قانون مقتدرانه یا تصویب لوایح برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر ضروری است قوانین باید تصویب شود که دست قضات برای برخورد با هرگونه اقدام باز باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در طول انقلاب اسلامی شهدای بزرگی را تروریست ها بر کشور تحمیل کردند، گر چه آسیب هایی به کشور وارد شد اما خداوند عصاره شهدا را بلکه مضاعف در وجود مقام معظم رهبری قرار داد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهدای هفتم تیر گفت: در فاجعه هفتم تیر بسیاری به درجه رفیع شهادت نائل شدند این حادثه سبب شد که چهره زشت منافقین روشن شد و در سطح جهان آشکار شد، شهدای هفتم تیر سند مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افرادیکه این حادثه را به وجود آوردند اکنون در دامن کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حادثه هفتم تیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک کشور مقتدر تبدیل شد اما در سایه ۴۰ سال صبر و شکیبایی مردم همچنان دشمنان حوادث تلخی را برای کشور خواهان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار