کد خبر: ۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴ 03 March 2015

به گزارش خبرنگار ما، نشست کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با دستور جلسه 22 اسفند، روز شهيد، به ميزباني بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان، فرمانده نيروي انتظامي استان، مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، مديرکل ورزش و جوانان استان و جمعي از مديران استان و فرماندهان نظامي، انتظامي و قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.

قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ضمن تشريح برنامه‌هاي روز بزرگداشت شهيد، امنيت و ثبات کشور را مرهون ايثارگري شهدا و ايثارگران دانسته و از جمع حاضر خواست که در جهت فرهنگ‌سازي اين روز در افکار عمومي، شناساندن آن براي نسل حاضر و نهادينه کردن 22 اسفند، روز بزرگداشت شهيد، همکاري لازم را به عمل‌ آورند.

در ادامه اين نشست شبستري معاون سياسي و امنيتي استاندار گفت: شهيد بالاتر از بحث‌هاي جناحي و گروهي است و شهيد درراه تحقق اهداف نظام و فرامين قرآن کريم و حفظ تماميت ارضي کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقديم انقلاب کرده است. بنابراين اگر در کشور امنيت و آسايش پايدار وجود دارد همه را مديون شهدا و ايثارگران هستيم و همه دستگاه‌ها و در همه زمان‌ها در مقابل شهيد و خانواده معظم شهدا مسئول هستيم.

معاون سياسي و امنيتي استاندار تاکيد کرد تمامي ايام سال، روز شهيد است لذا نبايد يادبود شهدا به يک روز اکتفا شود.

سردار جعفري مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس امنيت را دستاورد شهدا دانسته و صدور انقلاب را به‌واسطه شهدا بيان کرد. وي تاکيد کرد که تمامي شهدا در وصاياي خود، حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت را براي ما سفارش کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار