مظاهر بابایی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به نشانی http://inhb.ir/map مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 28 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: افراد بالای ۱۸ سال که هیچ شغلی و بیمه‌ای ندارند شامل طرح ملی مشاغل خانگی می‌شوند.

مظاهر بابایی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به نشانی http://inhb.ir/map مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این طرح در استان فارس آمادگی مشاوره حضوری برای متقاضیان را دارد، اظهارداشت: ظرفیت طرح ملی مشاغل خانگی در استان فارس ۳ هزار نفر است که در عرصه‌های تولیدی و صنایع دستی خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: این طرح در مجموعه جهاد دانشگاهی آغاز شده که در ۹ استان کشور به صورت پایلوت انجام شد و امسال نیز به صورت ملی در سراسر کشور در حال اجرا است.

بابایی با بیان اینکه طرح ملی مشاغل خانگی در ۳ مرحله انجام می‌شود، مرحله اول را شناسایی مزیت‌ها و عرصه‌ها دانست و اضافه کرد: مرحله دوم شامل توانمندسازی متقاضیان و مرحله سوم طرح ورود محصولات به بازار کار است.

وی تصریح کرد: در این طرح، علاوه بر تولید اشتغال در موضوع ارزش افزوده و عدالت اجتماعی، ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر در دستور کار قرار گرفته که ۳۲۰ رشته مشاغل خانگی در سطح کشور وجود دارد لذا بر اساس ظرفیت استانی مشاغل تعریف شده و افراد مشغول به کار می‌شوند.

برچسب ها: توسعه ، مشاغل خانگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار