مدیر کل ورزش و جوانان فارس یکی از جالب ترین مدیران استان است.آقای کامیاب که نزدیک به 3 ماه است سکان مدیریت ورزش فارس را برعهده گرفته است در مورد مسائل ورزش استان نظرات و سخنان جالبی دارند.مثلاً ایشان در مورد عدم بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه باستانی میانرود گفته اند که این پروژه نیاز به بازدید وزیر ندارد و همچنین فرموده اند:میزبانی جام جهانی پول می خواهد که ما نداریم! و . . .
کد خبر: ۹۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 20 September 2015
به گزارش تابناک فارس:مدیر کل ورزش و جوانان فارس یکی از جالب ترین مدیران استان است.

ورزشگاه باستانی میانرود سال آینده افتتاح می شود

آقای کامیاب که نزدیک به 3 ماه است سکان مدیریت ورزش فارس را برعهده گرفته است در مورد مسائل ورزش استان نظرات و سخنان جالبی دارند.
مثلاً ایشان در مورد عدم بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه باستانی میانرود گفته اند که نیاز به بازدید نیست و این پروژه تابستان آینده به بهره برداری می رسد!چقدر جالب!پس کلاً بازدید مدیران و مسئولان کاری بیخود می باشد و مثلاً اگر در اثر بازدید وزیر بهداشت،پروژه ای که مدت ها روی زمین مانده بود دوباره سرپا شد،این کاملاً اتفاقی بوده!

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه میانرود ۵۰ هزار نفری است و تابستان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حیدر علی کامیاب  بابیان اینکه برخی از رسانه‌ها از عدم بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه میانرود انتقاد داشتند تأکید کرد: برنامه‌های این سفر را با وزارتخانه هماهنگ کرده بودیم اما تأخیر بیش از یک ساعت پرواز باعث شد وزیر ورزش و جوانان فرصت کافی را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: این ورزشگاه احتیاجی به بازدید وزیر ندارد زیرا بودجه و اعتبارات آن مشخص‌شده و چنانچه این رقم‌ها تخصیص یابد ورزشگاه میانرود سال آینده افتتاح می‌شود.مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: عدم بازدید وزیر ورزش و جوانان هیچ‌چیز از پیشرفت ورزشگاه میانرود کم نمی‌کند زیرا مناقصه پیمانکار جدید انجام‌شده است.

میزبانی جام جهانی پول می خواهد که ما نداریم!

ایشان در سخنان جالبی دیگر اظهار کردند میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نیاز به چهار میلیارد تومان پول دارد و ما این پول را نداریم!خوب حرف حساب است دیگر.ندارند!و همینطور هم وظیفه ای مبنی بر جذب اعتبارات یا کسب درآمد نیز ندارند.لذا از مردم شریف استان تقاضای برگزاری گلریزان برای جام جهانی کشتی فرنگی شیراز را داریم.

کامیاب در خصوص میزبانی مسابقات کشتی جهانی در شیراز نیز گفت: میزبانی ما در فیلا ثبت شده است اما اگر میزبانی را به ما ندهند به طور حتم به خاطر نبود زیرساخت‌ها نیست.مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کسب میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی نیاز به چهار میلیارد تومان دارد که ما این رقم را نداریم.

کامیاب گفت: وزیر ورزش و جوانان از من سؤال کرد که «برای کسب این میزبانی فدراسیون جهانی چهار میلیارد تومان دریافت می‌کند که آیا شما این رقم رادارید» که من هم در جواب گفتم نداریم.وی تصریح کرد: رئیس هیئت کشتی استان فارس تأکید می‌کند که این رقم فراهم می‌شود و اگر چنین شد میزبانی را به شیراز خواهند داد.

اداره ورزش و جوانان فارس از بخش خصوصی حمایت می کند!!!

جناب کامیاب همچنین از حمایت قاطع اداره ورزش و جوانان فارس از بخش خصوصی گفتند و تأکیید کردند:امروز بخش خصوصی تلاش‌های خوبی برای حمایت از تیم‌های ورزشی در استان فارس و شهر شیراز دارد و اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت‌های لازم را از آنان می‌کند.

کامیاب بیان کرد: امروز زمینه‌های مناسبی برای مشارکت بخش خصوصی با وزارت ورزش و جوانان فراهم شده و در استان فارس نیز بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در بخش‌های مختلف ورزش استان حمایت می‌شود.

(نمونه ای از این حمایت قاطع تیم خصوصی بهمن شیراز بود که با هزار زحمت به لیگ یک آمد و به خاطر مسائل مالی امتیازش را به مازندران فروخت!!!)

وی افزود: فارس استانی ثروتمند با داشتن منابع غنی و سرمایه‌های انسانی است و باید بیش از پیش از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت و توسعه ورزش استان فارس بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه عامل مهم رکود ورزش استان فارس در چند سال گذشته نبود اتحاد و همدلی بوده است خاطرنشان کرد: برای این موضوع نیز پرکردن این خلاء در ورزش استان فارس برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و با یک اتحاد و انسجام توسعه ورزش و احیای آن در برنامه است.

بله انشااله این خلاء هم مانند سایر مشکلات ورزش استان که حل شد خیلی سریع و راحت حل شود!!!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
dariush
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
با سلام ایشون راست میگن وزیر بازدید کنن که چی بشه حالا هم که یکی اینجوری واقعیت رو میگه بده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار